With Odin on my side! Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har en 3480 forsterker fra Harman Kardon som begynner å lukte brent når jeg skrur den på, har skjekka alle sikringer, og ingen har gått! Noen forslag til hva som kan ha skjedd? Det begynner også å ryke når den har stått på i et halvt minutt... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) deler som smelter pga overoppheting? smarteste er vel å bare levere den på service og be om et prisoverslag på reperasjon av den. edit: noen spesiell lukt som kommer? Endret 16. desember 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har du sjekket om det kan være en kortslutning i høyttalerkabler enten ved receiverens terminaler eller ved høyttalerterminalene? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Det som skjedde var at kompisen min kobla det opp, med en krets som + og - møttes før den traff høytaleren. Da jeg skrudde forsterkeren på begynte det å ryke. Så det er en kortslutning. Men det som er rart er at ingen av sikringene har gått, og den ene sikringen skal gå hvis noe feil skjer ved høyttaler utgangene. Det ryker nå selv om jeg ikke har noe kobla til. Det er litt kipt å levere den inn, sist gang kosta det meg 1500 for å bytte to utganger:( Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Prakteksempelet på hvorfor jeg ikke lar kameratene mine komme i nærheten av mine stereokomponenter altså. Det er er jo tross alt kameraten din som er ansvarlig her, så han burde betale reparasjonskostnadene på forsterkeren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå