Puke Nukem Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har problemer med mitt innebygde lydkort. I ca. en halvtime etter at pcen er lyden fin, men etter det er den uklar og skurrer. Noen idèer om hva det ka være? Lenke til kommentar
truaim Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har ikke noe klart svar til deg men lydkortet mitt sluttet og virke etter et harddisk bytte, nå finner ikke pcn det innebygde lydkortet lenger?? Etter div formater og slikt har jeg innsett at jeg må kjøpe meg et nytt lydkort... jeg hater pcr. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det høres ut som om du har et problem som er feil. Mitt innebygde lydkort har tikk takk og skurringslyder hele tiden, men det kommer av at det er innebygd og dårlig skjermet. Det kan hende du har det samme problemet. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 det virket helt fint da jeg kjøpte kortet for 14 mnd siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå