Pysj Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ville du brukt nesten 45 000 kroner på tilbehør til musikkspilleren din? Les mer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ehh ... tror jeg står over. Alle med litt penger kan kline et produkt fullt av edelstener og kalle det "verdens dyreste", men mer interessant hadde det vært å vite hva som er verdens dyreste øreplugger hvor prisen kommer av produktutvikling og materialkvalitet. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ville du brukt nesten 45 000 kroner på tilbehør til musikkspilleren din? Ja hvorfor ikke.. Hadde navnet mitt vært John Fredriksen, så kunne jeg vel ha gjort det. Hadde sikkert vært en fin julepresang til kjæresten/konen Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 NFW. om jeg jeg hadde kjøpt disse. Hater dingser som skal inn i øra. Om det derimot dreide seg om høretelefoner av yppersta kvalitet med glitter på kanskje. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Også jeg som trodde lav vekt var en fordel. Jeg må ha misforstått fullstendig Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ehh ... tror jeg står over. Alle med litt penger kan kline et produkt fullt av edelstener og kalle det "verdens dyreste", men mer interessant hadde det vært å vite hva som er verdens dyreste øreplugger hvor prisen kommer av produktutvikling og materialkvalitet. Eller bare hva som var verdens _beste_ øreplugger uavhengig av pris. Kan aldri se for meg at de pluggene kommer til å ha noe særlig god lyd heller. Setter en liten tier på at elementene i dem er plukket fra et random sett med iPod-plugger elns. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Sikkert drittlyd i de. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hva med elemter og slikt? Er det bra, eller er det bare alt glitteret utenpå som setter prisen? Tror ikke jeg ville hatt dem, for de hadde vel blitt nappet ut av ørene med en gang, fordi de ikke var så fine, men sist og ikke minst så var de for dyre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Imponerende greier, et nytt "dyreste i verden produkt", der man tar en helt vanlig sak og slenger på gull og/eller diamanter, det er jo rent fantastisk. AtW Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Om jeg var Amobil ville jeg lest kildene sine litt bedre... Limited edition: 1000 pairs only. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Om jeg var Amobil ville jeg lest kildene sine litt bedre...Limited edition: 1000 pairs only. Nå har Amobil lest kildene sine litt bedre. Takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg