storken Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) A Holy Paladin may be the best off tank in the world, being self-sufficient and capable of not only holding agro, but healing through it, mitigating damage, and ultimately being able to shed it with Divine Shield. Første linken er en video av en holy paladin som tanker i arca utrolig lett, uten spesielt uber gear. 2. link er sauce til quoten over. n o Og det der kan ikke en resto druid i feral gear gjøre?! tanking av normal instancer beviser ingenting. Akkurat nå er det du, Howareye, mot alle her i tråden. Endret 18. desember 2007 av storken Lenke til kommentar
Howareye Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 A Holy Paladin may be the best off tank in the world, being self-sufficient and capable of not only holding agro, but healing through it, mitigating damage, and ultimately being able to shed it with Divine Shield. Første linken er en video av en holy paladin som tanker i arca utrolig lett, uten spesielt uber gear. 2. link er sauce til quoten over. n o Og det der kan ikke en resto druid i feral gear gjøre?! tanking av normal instancer beviser ingenting. Akkurat nå er det du, Howareye, mot alle her i tråden. Ikke glem den andre linken, og gi meg gjerne beviser på at forfatteren tar feil. Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ikke glem den andre linken, og gi meg gjerne beviser på at forfatteren tar feil. Bevis på at forfatteren tar feil: " Your heals are fast, effective and most of all, the most mana-efficient in the game, especially with Illumination." sagt av han her om palas heals. "VII. Math The following math is using the stats of myself and the top geared Paladin in my guild. These numbers are unbuffed with two exceptions. My Lifeblooms will be using my +Healing bonus with trinkets activated, my Rejuvenations will not. The Paladin will be assuming Blessing of Light on the target. Druid +Healing: 2002. Druid +Healing with Trinkets Activated: 2512. Paladin +Healing: 1963. Paladin Flash of Light Crit Chance: 21.1%. For the sake of easy math this will be rounded up to 25%. A three stacked trinketed Lifebloom ticks for 888. Over a 6 second cycle it ticks six times for a total of 5328 healed. In addition during that cycle Rejuvenation will tick two times, adding 932 healed each tick, for a six second total of 7192 raw healing. To maintain this costs the Druid 176 mana for the Lifebloom, and 332 mana every 12 seconds for Rejuvenation, coming out to an average of 342 mana every six seconds. In a 6 second cycle a Paladin can cast four Flash of Lights. On average this Flash of Light will heal for around 1725. One of these casts will crit and heal for 2588 instead. Over the six second cycle this will total 7763 raw healing. Each cast of Flash of Light is 180 mana, and the critical refunds 60% of its cost for a total of 612 mana spent every six seconds. In addition to being able to move freely while the Paladin is stuck in place spamming and being in danger of losing casting time or being interrupted, the Druid can do the exact same healing to another target fully doubling his output to 14384 healing (85% more than the Paladin) over 6 seconds for 684 mana. It is also worth noting that this difference of mana spent between the two, 72 mana over 6 seconds, when converted to a five second cycle is 60mp5, a difference of base while casting mana regen often made up by Druids through spirit itemization and the 15% mana regeneration talent. In the most extreme of cases a Druid can maintain trinketed three stacked Lifeblooms on three different targets while also keeping Rejuvenation on two of them for a total of 19712 raw healing over six seconds for 860 mana. That is over two and a half times as much healing output as an equally geared Paladin. The final case doesn’t present itself too often, and 860 mana can only be maintained for so long, but I think it does serve to illustrate just how powerful Druid healing can be in comparison to other classes. The two tank case happens quite often and when taken advantage of a Druid can serve to be a tremendous asset to the amount of total raid healing for a given encounter, even going as far as to allow less healers to be taken to a fight in place of more dps. A last few notes on mana in raids. Firstly, a healer should use a mana potion whenever their mana reaches 3000 below their max mana. In the recent patch the reagents for mana pots where changed to be easier to farm and therefore cheaper to buy, in addition to the introduction of Coilfang and Tempest Keep specific mana pots which are incredibly plentiful and free. Mana pots average 2400 mana gain over 2 minutes which is equivalent to 100mp5. Secondly, while it is unfortunate that this style of play dooms a Druid to be within the “five second rule” for mana regeneration at all times, all that spirit can and should still be put to use via Innervates. If a Paladin asks for an innervate, not giving it to them isn’t being a jerk and trying to deny them raw healing, it’s simply acknowledging that someone with 400 spirit is a significantly better target for Innervate than someone with 100. Lastly, most discussion about Tree of Life centers around its limitations in movement and spell selection compared to the seemingly small bonus of Tree of Life Aura. The true benefit of Tree of Life form, which seems to go almost unnoticed, is the 20% reduction in mana costs, most notably to Lifebloom which the 9% reduction offered by the Moonglow talent does not cover. Over thirty seconds of a Lifebloom, Lifebloom, Rejuvenation cycle Tree of Life form ends up saving the Druid 885 mana, the equivalent of 142mp5!" Druids er waay mer effektive til å heale i endgame enn palas. Bevist, han har feil på det og har feil på mye mer. kilde Lenke til kommentar
Howareye Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Du, eller rettere sagt han, har bevist noe feil med forfatteren jeg har linka som er fullstendig urelevant til det vi diskuterer. Det er snakk om healing, ikke tanking eller dps. Bevis at det han sier om holy paladins som tank er feil. Finner man en feil i et innlegg, så er resten bare bullshit? Du som er så opptatt av bevis, kan vel vise meg at en holy paladin specced til Imp IF ikke har noen som helst mulighet til å tanke effektivt? Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du, eller rettere sagt han, har bevist noe feil med forfatteren jeg har linka som er fullstendig urelevant til det vi diskuterer. Det er snakk om healing, ikke tanking eller dps.Bevis at det han sier om holy paladins som tank er feil. Finner man en feil i et innlegg, så er resten bare bullshit? Du som er så opptatt av bevis, kan vel vise meg at en holy paladin specced til Imp IF ikke har noen som helst mulighet til å tanke effektivt? Ja, når man har bevist at en del av det innlegget er feil, så kan man si hele driten er feil inntil det motsatte er bevist. Men sånn særr, bare glem det, gidder serriøst ikke diskutere med en som er så jævla trangsynt som deg. Lenke til kommentar
Howareye Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Du, eller rettere sagt han, har bevist noe feil med forfatteren jeg har linka som er fullstendig urelevant til det vi diskuterer. Det er snakk om healing, ikke tanking eller dps.Bevis at det han sier om holy paladins som tank er feil. Finner man en feil i et innlegg, så er resten bare bullshit? Du som er så opptatt av bevis, kan vel vise meg at en holy paladin specced til Imp IF ikke har noen som helst mulighet til å tanke effektivt? Ja, når man har bevist at en del av det innlegget er feil, så kan man si hele driten er feil inntil det motsatte er bevist. Men sånn særr, bare glem det, gidder serriøst ikke diskutere med en som er så jævla trangsynt som deg. Jeg er trangsynt fordi jeg faktisk har gjennomført noe du påstår er umulig. Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du, eller rettere sagt han, har bevist noe feil med forfatteren jeg har linka som er fullstendig urelevant til det vi diskuterer. Det er snakk om healing, ikke tanking eller dps.Bevis at det han sier om holy paladins som tank er feil. Finner man en feil i et innlegg, så er resten bare bullshit? Du som er så opptatt av bevis, kan vel vise meg at en holy paladin specced til Imp IF ikke har noen som helst mulighet til å tanke effektivt? Ja, når man har bevist at en del av det innlegget er feil, så kan man si hele driten er feil inntil det motsatte er bevist. Men sånn særr, bare glem det, gidder serriøst ikke diskutere med en som er så jævla trangsynt som deg. Jeg er trangsynt fordi jeg faktisk har gjennomført noe du påstår er umulig. Jeg har aldri påstått det er umulig! Jeg har bare sagt at dere er jævla dårlige til det. Jeg har sagt at holytank funker til 5 mans (non hero) og trash i kara. Så jeg er ikke den som er trangsynt her. Og nei, du har aldri gjennomført rollene healer, dps og tank i samme specc. Lenke til kommentar
Howareye Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Du, eller rettere sagt han, har bevist noe feil med forfatteren jeg har linka som er fullstendig urelevant til det vi diskuterer. Det er snakk om healing, ikke tanking eller dps.Bevis at det han sier om holy paladins som tank er feil. Finner man en feil i et innlegg, så er resten bare bullshit? Du som er så opptatt av bevis, kan vel vise meg at en holy paladin specced til Imp IF ikke har noen som helst mulighet til å tanke effektivt? Ja, når man har bevist at en del av det innlegget er feil, så kan man si hele driten er feil inntil det motsatte er bevist. Men sånn særr, bare glem det, gidder serriøst ikke diskutere med en som er så jævla trangsynt som deg. Jeg er trangsynt fordi jeg faktisk har gjennomført noe du påstår er umulig. Jeg har aldri påstått det er umulig! Jeg har bare sagt at dere er jævla dårlige til det. Jeg har sagt at holytank funker til 5 mans (non hero) og trash i kara. Så jeg er ikke den som er trangsynt her. Og nei, du har aldri gjennomført rollene healer, dps og tank i samme specc. Hvordan kan du påstå det uten å gi noe som helst grunnlag for denne påstanden? Det eneste du har sagt er at det ikke er godt nok, at det ikke er tanking hvis jeg tar mer dmg enn en annen tank, etc. Du har ikke gitt noen konkrete påstander som sier at dette ikke er gjennomførbart. Endret 18. desember 2007 av Howareye Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Du, eller rettere sagt han, har bevist noe feil med forfatteren jeg har linka som er fullstendig urelevant til det vi diskuterer. Det er snakk om healing, ikke tanking eller dps.Bevis at det han sier om holy paladins som tank er feil. Finner man en feil i et innlegg, så er resten bare bullshit? Du som er så opptatt av bevis, kan vel vise meg at en holy paladin specced til Imp IF ikke har noen som helst mulighet til å tanke effektivt? Ja, når man har bevist at en del av det innlegget er feil, så kan man si hele driten er feil inntil det motsatte er bevist. Men sånn særr, bare glem det, gidder serriøst ikke diskutere med en som er så jævla trangsynt som deg. Jeg er trangsynt fordi jeg faktisk har gjennomført noe du påstår er umulig. Jeg har aldri påstått det er umulig! Jeg har bare sagt at dere er jævla dårlige til det. Jeg har sagt at holytank funker til 5 mans (non hero) og trash i kara. Så jeg er ikke den som er trangsynt her. Og nei, du har aldri gjennomført rollene healer, dps og tank i samme specc. Hvordan kan du påstå det uten å gi noe som helst grunnlag for denne påstanden? Det eneste du har sagt er at det ikke er godt nok, at det ikke er tanking hvis jeg tar mer dmg enn en annen tank, etc. Du har ikke gitt noen konkrete påstander som sier at dette ikke er gjennomførbart. Den lolspeccen du har: healing: ja Dps: nei, mangler mange nøkkeltalents for å øke dps Tanking: Nei, er ikke critimmune og mangler viktige talents for tanking. Med den speccen tar du sikkert 100% mer dmg enn en likt geara warrior eller druid. Konkrete påstander. Ser du lengre bak i tråden finner du mange flere. Edit: Ja, jeg vil gjærne se bilde av dine 350 sustained dps. Endret 18. desember 2007 av storken Lenke til kommentar
Howareye Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Du, eller rettere sagt han, har bevist noe feil med forfatteren jeg har linka som er fullstendig urelevant til det vi diskuterer. Det er snakk om healing, ikke tanking eller dps.Bevis at det han sier om holy paladins som tank er feil. Finner man en feil i et innlegg, så er resten bare bullshit? Du som er så opptatt av bevis, kan vel vise meg at en holy paladin specced til Imp IF ikke har noen som helst mulighet til å tanke effektivt? Ja, når man har bevist at en del av det innlegget er feil, så kan man si hele driten er feil inntil det motsatte er bevist. Men sånn særr, bare glem det, gidder serriøst ikke diskutere med en som er så jævla trangsynt som deg. Jeg er trangsynt fordi jeg faktisk har gjennomført noe du påstår er umulig. Jeg har aldri påstått det er umulig! Jeg har bare sagt at dere er jævla dårlige til det. Jeg har sagt at holytank funker til 5 mans (non hero) og trash i kara. Så jeg er ikke den som er trangsynt her. Og nei, du har aldri gjennomført rollene healer, dps og tank i samme specc. Hvordan kan du påstå det uten å gi noe som helst grunnlag for denne påstanden? Det eneste du har sagt er at det ikke er godt nok, at det ikke er tanking hvis jeg tar mer dmg enn en annen tank, etc. Du har ikke gitt noen konkrete påstander som sier at dette ikke er gjennomførbart. Den lolspeccen du har: healing: ja Dps: nei, mangler mange nøkkeltalents for å øke dps Tanking: Nei, er ikke critimmune og mangler viktige talents for tanking. Med den speccen tar du sikkert 100% mer dmg enn en likt geara warrior eller druid. Konkrete påstander. Ser du lengre bak i tråden finner du mange flere. Edit: Ja, jeg vil gjærne se bilde av dine 350 sustained dps. Visste du at jeg er critimmune i det gearet med det speccet?(: Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Håper denne tråden dør. Lenke til kommentar
Howareye Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Håper denne tråden dør. Hadde vært digg å få fjernet den, eller stengt den av mods. Men bare fordi jeg motbeviser noe du sier, så slutter du å poste seriøst?(Eller du kan vel ikke slutte hvis du aldri har startet:>) Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Håper denne tråden dør. Hadde vært digg å få fjernet den, eller stengt den av mods. Men bare fordi jeg motbeviser noe du sier, så slutter du å poste seriøst?(Eller du kan vel ikke slutte hvis du aldri har startet:>) Hvorfor skal jeg poste seriøst til noe som ikke er seriøst? "bare for gøy, jeg har det artig i wow, *slå seg på brystet¨å late som man er retard*" Lenke til kommentar
Howareye Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Hvorfor skal jeg poste seriøst til noe som ikke er seriøst? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Bare fortsett, kanskje du når opp til Warlock vs. hunter en gang. Nei, du kan ikke gjøre -tre- jobber skikkelig med samme spec. Trenger du beviser? Du med din spec mot en paladin tank med likt gear i karazhan. Du mot en (lolret!) retribution paladin med likt gear i karazhan. Prøv, observer. Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hvorfor skal jeg poste seriøst til noe som ikke er seriøst? Edit: bildet ble fucka xD Endret 18. desember 2007 av storken Lenke til kommentar
Howareye Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Bare fortsett, kanskje du når opp til Warlock vs. hunter en gang. Nei, du kan ikke gjøre -tre- jobber skikkelig med samme spec. Trenger du beviser? Du med din spec mot en paladin tank med likt gear i karazhan. Du mot en (lolret!) retribution paladin med likt gear i karazhan. Prøv, observer. Jeg gir langt faen i å gjøre jobben like godt som en som er speccet for det (som jeg forsåvidt har skrevet tidligere, og det du skriver har jeg svart på tidligere, men du må ha det banket inn med flere poster), jeg vil oppnå en close-to gjennomføring av den samme oppgaven til en dps eller tank, men bare hvis det er nødvendig, i såkalte "nødssituasjoner". Som da vi ikke finner en ny DPS eller tank, så fungerer det greit for de andre om det går en x-del tregere så lenge vi får epix och badges uten whipes. Jeg tror ikke jeg trenger å si noe mer om saken, for uansett hva dere sier, så lenge dere ikke motbeviser at det ikke er mulig å gjøre dette så failer dere hardt og grundig. Vis meg at jeg ikke kan tanke de jeg har listet opp, med litt tregere progress enn vanlig eller gjøre det samme som dps. Hvis dere ikke har noe annet å skrive så kan dere fint la vær, så slipper vi å diskutere dette til det uendelige. Case closed Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 nei, du failer med specced ditt som er made of fail. Hadde heller gått kara med en 69 druid enn med deg som dps og tank Lenke til kommentar
Howareye Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 nei, du failer med specced ditt som er made of fail. Hadde heller gått kara med en 69 druid enn med deg som dps og tank Hvis dere ikke har noe annet å skrive så kan dere fint la vær, så slipper vi å diskutere dette til det uendelige. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er du ferdig med å prøve å få folk til å tro at idiotspeccen din funker? Du kan ikke tanke effektivt, og du kan ikke dps'e effektivt med den speccen. Sånn, forsto du det nå? Fortsatt litt for vanskelig? Hva med: NEI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå