Gå til innhold

Hybrid klassene i PvE og PvP

Anbefalte innlegg

Jeg kan tanke bra, ja. Jeg kan dpse bra, ja.

Du kan dpse som en warlock i søvne, ja.

Hvor mye stabil dps greier du å holde?

Selv greier jeg 600-800dps (alt etter armor på bosser) i catform på min feralspeccede druid. Samtidig har jeg 24k AC i bear og 34% dodge (50% med trinket oppe) og 2k ap. I bearform holder jeg stødige 900 tps, helt fra start til slutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan tanke bra, ja. Jeg kan dpse bra, ja.

Du kan dpse som en warlock i søvne, ja.

Hvor mye stabil dps greier du å holde?

Selv greier jeg 600-800dps (alt etter armor på bosser) i catform på min feralspeccede druid. Samtidig har jeg 24k AC i bear og 34% dodge (50% med trinket oppe) og 2k ap. I bearform holder jeg stødige 900 tps, helt fra start til slutt.

Jeg er vanligvis addon fri, holder meg bare med det jeg virkelig trenger. Som gear change addon og KTM.

Jeg har 17,2k armor unbuffed, noe som er mer enn nok for å gå karazhan. I tillegg til 408 resilience. I DPS gear har jeg 950 spelldmg. Noe som også er mer en nok til å gå karazhan. Hvis jeg holder meg blant de 3 beste på DPS meter så ville jeg mene at det holder som DPS. (10man).

Må jeg poste screenshots for å overbevise deg om at dette er mulig?

Nei dette her blir for dumt.. En holy pala kan ikke DPS'e eller tanke effektivt.

Begrunn?

Lenke til kommentar
Klassen er ikke slik.

Igjen, kan du begrunne(:?

Fordi ingen classes i dette spillet kan være topp på tanking/dps/healing med samme spec.

Hvis du kan lese det jeg har skrever i tråden, så ser du at jeg aldri har skrevet at den kan gjøre alt like bra som de beste. Jeg har til og med definert at den kan gjøre alt, men ikke alt perfekt. Capice?

Lenke til kommentar
Hvis jeg holder meg blant de 3 beste på DPS meter så ville jeg mene at det holder som DPS. (10man).

Hvis du er på Top 3 Damage Done som Holydin er det 2-3-4 DPS'ere som burde være flaue. Veldig flaue! Hvis ikke du har en gjennomsnittlig iLevel som er 30-40 høyere, da. Da er det kanskje greit.

Lenke til kommentar

Om du havner 3'dje plass på DPS meteret som DPS er det noe jævlig feil med det guildet du er i, men last ned sw_stats og sjekk hvor mye dps du greier stabilt?

Saken er den, med det gearet du har har du alt for lite avoidance og 17k armor holder ikke da, tipper du tar ganske så mye dmg på feks prince?

Menmen, med det speccen du er så er det jo ikke rart at du ikke er kommet lengre enn kara da...

Edit: Ja, post screens

Endret av storken
Lenke til kommentar
Ikke perfekt i WoW betyr: Ikke gjør det.

Det kan du fint mene, mener du da også at man ikke skal joine AV hvis du ikke topper dmg, healing, honorable kills, KBs, har minst deaths og har tatt/beskyttet flest flag? (dette gjelder paladin)

Eller at man ikke skal joine arena hvis sjangsen er der for en misclick eller feilkalkulasjon av trinketnuke?

Skal man ikke bli med i dungeons hvis gruppen har muligheten til å whipe?

Hvis du kan vise meg noe som helst som er perfekt i wow, med mer enn et eksempel , som du selv har gjennomført, ville jeg ha blitt mektig imponert.

Lenke til kommentar
Ikke perfekt i WoW betyr: Ikke gjør det.

Det kan du fint mene, mener du da også at man ikke skal joine AV hvis du ikke topper dmg, healing, honorable kills, KBs, har minst deaths og har tatt/beskyttet flest flag? (dette gjelder paladin)

Eller at man ikke skal joine arena hvis sjangsen er der for en misclick eller feilkalkulasjon av trinketnuke?

Skal man ikke bli med i dungeons hvis gruppen har muligheten til å whipe?

Hvis du kan vise meg noe som helst som er perfekt i wow, med mer enn et eksempel , som du selv har gjennomført, ville jeg ha blitt mektig imponert.

Ikke dra inn ting som ikke har noe med emnet å gjøre.

Blir bare teit de tingene du drar inn.

Lenke til kommentar

Ikke-ignrante utsagn, for eksempel.

La oss ta druid. En feral-speccet druid kan tanke, og tanke godt.

En oomkin-druid kan dpse, og dpse relativt godt, samtidig som det er en del fine debuffs.

En restodruid kan heale, og heale godt.

Men en restodruid blir ikke tatt med i et raid for dps. Det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Ikke-ignrante utsagn, for eksempel.

La oss ta druid. En feral-speccet druid kan tanke, og tanke godt.

En oomkin-druid kan dpse, og dpse relativt godt, samtidig som det er en del fine debuffs.

En restodruid kan heale, og heale godt.

Men en restodruid blir ikke tatt med i et raid for dps. Det sier seg selv.

Eller tank, bare for å ha nevnt det.

Lenke til kommentar
Om du havner 3'dje plass på DPS meteret som DPS er det noe jævlig feil med det guildet du er i, men last ned sw_stats og sjekk hvor mye dps du greier stabilt?

Saken er den, med det gearet du har har du alt for lite avoidance og 17k armor holder ikke da, tipper du tar ganske så mye dmg på feks prince?

Menmen, med det speccen du er så er det jo ikke rart at du ikke er kommet lengre enn kara da...

Edit: Ja, post screens

Jeg har kommet lengre enn karazhan, men det har vel ikke noe med saken å gjøre hvor jeg er i raidprogress? Jeg er casual og har bare raidet TK/SSC som mitt høyeste.

Jeg vil poste screens når jeg har skaffet de, må grave fram noe eller ta noen nye denne uka.

Fint om du lærer deg til å lese tidligere poster.

Hehe, det er ikke bare selve speccet som gjør at det fungerer så bra. Det er også det at healinggear fungerer som DPS gear og tanking gear. Healinggear fra arena, that is.

Men nei jeg overdriver ikke.:) Jeg kan ikke tanke nightbane og prince da, tror jeg. Men bosser som maiden, moroes og horseman er ikke noe problem.

Og som DPS fungerer det utrolig godt i kara siden det er mye undeads.

Hvis jeg holder meg blant de 3 beste på DPS meter så ville jeg mene at det holder som DPS. (10man).

Hvis du er på Top 3 Damage Done som Holydin er det 2-3-4 DPS'ere som burde være flaue. Veldig flaue! Hvis ikke du har en gjennomsnittlig iLevel som er 30-40 høyere, da. Da er det kanskje greit.

Jeg kan sikkert skaffe sw_stats. Men jeg vil påståd at om vi tar karazhan uten whipes den gangen jeg gikk DPS så er ikke guilden helt tragisk? And for you information, så var det bare gamle guildies som dro for avveksling fra arena og 25-man. Ikke det at kara clear er en stor prestasjon, men det beviser godt nok at det_fungerte bra. Ta. f.eks nightbane, det er ikke negativt å ha en plate armored DPS som tar all dmg på aoe phase.

EDIT: Jeg leste de siste postene nå, dere forstår ikke at jeg ikke gjør dette FOR å tanke eller dpse, jeg gjøre det FOR å kunne erstatte en tank eller DPS som går brb eller må stikke midt i et raid. Healing kan dere ikke klage på, mulig jeg har pvpheal spec. Men det er mer enn nok før man kommer til BT og end SSC og the eye.

Endret av Howareye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...