Faddn Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har et skjermkort som har både CrossFire-støtte og SLI-støtteVisit My Website. Hva blir forskjellen om jeg setter to av disse i CrossFire eller SLI? Er det mulighet å sette flere kort enn to SLI eller CrossFire? Og til slutt kan jeg sette sammen hvilket som helst Ultrakort Visit My Website med dette korte Visit My Website ? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 8800Ultra(og andre nVidia-kort for den del) støtter kun SLi. CrossFire er konkurrenten AMD/ATi sin versjon av teknologien. For øyeblikket kan du kjøre opptil 3 kort i Tri-SLi om du har et nVidia nForce 680i-basert hovedkort. CF støtter maks 2 kort nå, men drivere med støtte for 4 kort er forventet over nyttår. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Her er det en feil i prisguiden. Crossfire er ATi sin teknologi, og er på ATi-kort. SLI er nVidia sin teknologi, og er på nVidia kort. Ditt kort støtter kun SLI, du kan ha opptil 3 kort koblet sammen i SLI i systemet ditt. Ja, du kan sette sammen ditt Gainward 8800 Ultra kort med hvilket som helst annet 8800 Ultra kort! Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Her kom svarene fort:)hehe Jeg synnes det var litt rart at det sto "CrossFire-støtte, SLI-støtte" i prisguiden. Jeg var klar over at ATI drev med CrossFire og Nvidia med SLI, men jeg bare godtok det siden det sto "CrossFire-støtte". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå