Gå til innhold

Tips til 22"-skjerm, maks 2300 kr. Asus, Viewsonic eller Samsung(hjelp!)

WASD

Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe meg ny skjerm, og lurer på hva som er bra! Skjermen vil bli brukt til spilling (bf2, Crysis, osv) dvd-titting og skoleting. Men jeg har noen krav: 2 ms(eller i hvertfall ikke noe etterslep) og helst høydejustering

Har ca 2300 pluss, minus(helst så billig så mulig). har sett litt på disse

Asus

Viewsoic

Og selvfølgelig Samsung

Endret av wasd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du sjekker prisguiden på samsungen, det er den billigste 22 der ute, og som jeg har forstått den beste.. så er det egentlig noe og tenke på?

Og hvordan klarte du det mesterverket å få denne skjermen til å bli billigest? Det er jo en bvare som gjør at den ligger så billig hos amentio, altså at den er brukt. Gjennomsnittsprisen på samsung skjermen er ca. 2400..

Endret av Sirhaavard
Lenke til kommentar

Samsungen er ikke best, den er dårligere enn både lg og asus. Jeg har asus skjermen, og kan lett anbefale den, evt lg 226wtq, bildet er helt likt i kvalitet, så mistenker samme panel. Men asusen skalerer sinnsykt bra, 800*600, 1024*768 ser ut som native oppløsning, helt sykt :O

Viewsonicen har mye lyslekasje, og svart er mer grått.

Lenke til kommentar
Jeg har selv Samsungen, og den er deilig. Jeg ville likt å se noen som helst argumenter for påstanden din Flimez. "Samsungen er dårligere enn både lg og asus". Hvorfor? Chil burde så klart også argumentere at denne skjermen faktisk er bedre.

Tidligere konstatert av flere personer på forumet at samsung er dårligere enn lg, jeg har dessverre ikke fått sett Samsungen i virkeligheten, så går kanskje litt bastant ut her, men jeg har enda til gode å se noen som synes samsungen er bedre enn lg'en, men flere andre veien. LG'en og ASUSen har jeg sammenlignet side-by-side, og etter litt kalibrering så er det ikke synlig forskjell på dem. (Bildemessig, asus har noe tykkere kanter)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...