kaarebeate Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er det noen som vet hvor en får tak i 5-10 meter skjøteleding med 2.5 mm jack hunn-hann? har søkt overalt på nett og finner ingen ting, bare overganger fra 2.5-3.5mm og det er ikke interessant! TIPS ØNSKES! Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det var ikke lett å finne nei, men jeg klarte å lokalisere ett sted som hadde det. Kun i på dansk nettshop dog, men jeg håper det kanskje kan være av interesse. 5 M og 10 M er de jeg fant at de hadde. Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Det var ikke lett å finne nei, men jeg klarte å lokalisere ett sted som hadde det. Kun i på dansk nettshop dog, men jeg håper det kanskje kan være av interesse. 5 M og 10 M er de jeg fant at de hadde. Skulle være 2.5mm IKKE 3.5mm! Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Beklager. Min feil. Leste ikke godt nok på sidene jeg søkte frem. Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Fant et annet dansk firma og her er svaret jeg fikk etter at jeg sendte mail dit: Du bestiller bare sådan et her: http://www.av-connection.dk/?PNo=AV-JJ6-XX...MiniJack_Kabler og skriver i kommentar fæltet at du ønsker det med han-hun. Så da er det bare å bestille! takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå