Exerqtor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Som det står så har jeg litt problemer med Razer Copperhead musa mi.. Den faller plutselig ut. Altså lysa i musa kutter ut, eller begynner å blinke også skjer det ikke en skit når jeg leer på musa eller trykker på knappene.. Men vist jeg drar ut ledninger å venter et sekund eller to også setter den inn igjen så kommer den til seg selv igjen.. Også går det en stund så er det på'n igjen.. Noen som vet hva det kan være? Har lagt inn den nyeste driver'n å flasha firmwaren i musa å. Så skulle jo ikke tru at det var problemet. Lenke til kommentar
kzn Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 hadde samme problem på en razer diamondback.. var dårlig kontakt der hvor ledningen sitter i front på musa Lenke til kommentar
Exerqtor Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 hadde samme problem på en razer diamondback.. var dårlig kontakt der hvor ledningen sitter i front på musa Aha, fikk løst problemet eller bytta du? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 jeg bytta mus.. tror det er et kjent problem på diamondback i allefall Lenke til kommentar
Exerqtor Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Fader a. Må vell være no form for garanti som dekker det? Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det der er grunnen til at jeg også sitter å leser på denne delen av forumet nå. Den trofaste diamondbacken min har begynt å fuske, og det eneste som hjelper er å plugge den inn og ut til den virker igjen. Siden det er jul så skal jeg faktisk ta å spandere på meg en ny en Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hmm, har noe problemer med min razer mus og faktisk, tror det er en diamondback eller noe. To år gammel eller noe, om det er alderen eller om det er feil vet jegi kke. Men den hopper ut noen ganger og stopper opp. Hender at den USB-koblingslyden kommer og. Kjipt, får vel investere i ny da Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Skal vel egentlig ikke klage på den. Har hatt relativt hard behandling siden den alltid er med bærbare, så den går litt mer i gulvet enn vanlig. Er vel 3-4 år gammel nå Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Min har dette problemet under oppstart, den bare starter ikke, men når jeg drar den ut så komemr windows lyd, jeg bare drar den ut og stapper den inn med en gang so funker den umiddelbart i windows, merkelig bare. Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hmm jeg hadde akkurat det samme problemet med min Diamondback i forrige uke.. den "datt ut" i 3-4 sekunder.. (noe som ikke passet inn i TF2 spillinga..) jeg skifta mus for å prøve det.. og har ikke vært noe trøbbel med den nye versjonen av Intellimouse 3.0.. bare så godt gjort at det samme skjer med andre nesten samtidig ? Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Min har dette problemet under oppstart, den bare starter ikke, men når jeg drar den ut så komemr windows lyd, jeg bare drar den ut og stapper den inn med en gang so funker den umiddelbart i windows, merkelig bare. Hadde akkurat samme problem med min Razer Copperhead mus. Og etter en lengre tid begynte den å dobbelklikke (trippel også) istedenfor et vanlig klikk. Hadde fortsatt garanti på den så fikk en ny av Netshop. Men nå kjører jeg G7 Lan Edition Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg hadde også samme problem, jeg avslutta det hele med å kaste den i veggen og kjöpe en Logitech MX518. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 har hatt det samme problemet på to diamondbacker. Gav til slutt opp og slutta å spille Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har hatt tre Razer mus de tre siste årene. Alle tre har feilet. Diamondback 1 - Dårlig kontakt med pcen Diamondback 2 - Akkurat det samme Copperhead - Høyre museknapp sluttet å virke. Konklusjon: Razer er noe drit. det skal sies at de har blitt brukt jævlig mye, men de skal da tåle mer enn ett års bruk? Fikk nettopp en G5 på garantien og er storfornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå