Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mange feil med Asus F5R

Anbefalte innlegg

Hei. Kjæresten min kjøpte i mars en Asus F5R fra komplett, som det har vært veldig mye problemer med..

PCen:

Asus F5R

Intel Celeron M 440 1,86 GHz

1024 RAM

Vista Home Premium

Som sagt er det flere irritasjonsmomenter, og de kommer i mange ulike former, defor husker vi ikke alle, men noen av dem er som følger:

PCen bruker umåtelig lang tid på å starte opp.

Den skrur seg av og til på av seg selv. Det er ikke mer enn 10 min siden den ikke skrudde seg på, fordi den hadde prestert å bruke opp alt batteri på egenhånd nedi en bag.

Ofte henger PCen seg helt, dette kommer i flere ulike situajoner. F.eks. ved instalasjon av Hotfix. Ca halvparten av alle ganger den blr skrudd av er det pga den har hengt seg.

Spørsmålet er om noen vet noe spessielt som er galt med dette oppsettet, evt om noen driverfeil o.l. Kanskje en eller annen knapp på PCen som stiller den inn på å bruke 80% av kapasiteten i stedet for 30%..

Vi har allerede reinstallert Windows.

Hvis du trenger mer info om oppsettet, bare spør.

Takk :)

Endret av madsc90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå installert SP1 for Vista, men til og med en del av de greiene som skulle bli bedre da merkes ikke... For litt siden hang MediaPlayer seg uten grunn...

Burde den kanskje sendes inn? De sier sikkert bare at de ikke finner noen feil, så må jeg betale for frakt og test...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...