aleksanderro Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg synes dere har litt for mange forskjellige artikkelstørrelser på forsiden. Så jeg synes det blir lit rotete. Nederst på siden nå: Noe jeg gjorde i Ps, som jeg synes ser litt mer ryddet ut. Også lette å finne fram til artikkler: Håper dere kan gjøre det litt mer systematisk med artiklene. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Takk for innspill. Vi skal se mer på dette. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Har laget et forslag av hele siden. 1. Artiklene har mer fast plass, og ikke så mange forskjellig artikkelstørrelser. Det er også markert mye bedre rundt artiklene. 2. Det er like mye reklame på siden. 3. Alle de tingene som tester, bedrift osv er der enda. Ja, det var vel de største endringene. Har ihvertfall prøvd å markere litt bedre hva som er hva, og prøvd å gjøre det litt mer ryddigere. Sånn det er sakt så er jeg ingen designer så, dette er ikke det beste forslaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg