Skinney Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ok, høres kanskje ut som syting men jeg er vandt med nintendo wii, så hold med meg. Nettopp kjøpt ny Xbox 360 elite, og har lest at denne skal bråke mindre enn de gamle 360'ene grunnet 65nm og whatnot. Boxen høres relativt grei ut når jeg bare er i dashboard, men dæven for en storm som slippes løs når jeg putter en DVD-plate inn. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan de med eldre modeller orka å beholde dette udyret... Uansett, er det noen som har tips til hvordan en kan få ned støyen? Den står for øyeblikket på gulvet i tv-stua, som er ganske kaldt, rundt 17 grader vil jeg tro. Men skal flyttes ned i det varme koslige rommet mitt med en gang vga kablene kommer. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ok, høres kanskje ut som syting men jeg er vandt med nintendo wii, så hold med meg. Nettopp kjøpt ny Xbox 360 elite, og har lest at denne skal bråke mindre enn de gamle 360'ene grunnet 65nm og whatnot. Boxen høres relativt grei ut når jeg bare er i dashboard, men dæven for en storm som slippes løs når jeg putter en DVD-plate inn. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan de med eldre modeller orka å beholde dette udyret... Uansett, er det noen som har tips til hvordan en kan få ned støyen? Den står for øyeblikket på gulvet i tv-stua, som er ganske kaldt, rundt 17 grader vil jeg tro. Men skal flyttes ned i det varme koslige rommet mitt med en gang vga kablene kommer. Temperatur skal ikke ha mye å si siden det ikke er viften som bråker, men DVD-drevet som surrer på 200x eller noe sånn Er nok ikke mye å gjøre nei. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Akk! Hvorfor fantes ikke Mass Effect, Gears of War og Halo 3 på PS3? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 gears of war finnes på pc det ^^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 DVD-støyen er det ikkj emye å gjøre med nei, og den er bortimot lik på flesteparten av konsollene. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Syns ikke den er så ille, seff litt høyere playstation 3! men pcen min overdøver begge! bruk headset;) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bruk modifisert firmware som leser platen på 5X eller 8X, da er det nesten ikke støy fra drevet lenger. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Bruk modifisert firmware som leser platen på 5X eller 8X, da er det nesten ikke støy fra drevet lenger. Hvordan fungerer det da? og vil det banne meg fra live? Det er ikke mulig å laste inn spill på Harddisken slik som på ps3? EDIT: og vil ikke mindre lesing av dvd-platen resultere i lagg i spill? :S Endret 16. desember 2007 av Skinney Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Har lest at støyen avhenger om det står noe ved siden av den eller ikke. Jeg har satt min ganske høyt, pluss at den står ganske så alene, legger nesten ikke merke til den engang, den har faktisk ALDRI, plaget meg. Endret 16. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvordan fungerer det da? og vil det banne meg fra live? Det er ikke mulig å laste inn spill på Harddisken slik som på ps3? EDIT: og vil ikke mindre lesing av dvd-platen resultere i lagg i spill? :S Hvis du spiller originaler som vanlig er det ingenting som så langt tyder på at du blir utestengt fra Live, selv med modifisert firmware. Om du senker lesehastigheten blir det noe lengre innlastingstid når man leser hele brett o.l., men så langt har jeg ikke merket noe problemer under spilling. Jeg har satt mitt drev til 8X. Når det gjelder hvordan modifisere drevet, er det en egen tråd på forumet du kan lese. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Hvordan fungerer det da? og vil det banne meg fra live? Det er ikke mulig å laste inn spill på Harddisken slik som på ps3? EDIT: og vil ikke mindre lesing av dvd-platen resultere i lagg i spill? :S Hvis du spiller originaler som vanlig er det ingenting som så langt tyder på at du blir utestengt fra Live, selv med modifisert firmware. Om du senker lesehastigheten blir det noe lengre innlastingstid når man leser hele brett o.l., men så langt har jeg ikke merket noe problemer under spilling. Jeg har satt mitt drev til 8X. Når det gjelder hvordan modifisere drevet, er det en egen tråd på forumet du kan lese. Link? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Link? Den ligger 2 tråder lengre ned enn denne på Microsoft siden, er du helt hjelpesløs eller? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Link? Den ligger 2 tråder lengre ned enn denne på Microsoft siden, er du helt hjelpesløs eller? Jeg tror ikke du vil høre svaret på den Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå