Arve28 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Har win xp pro og premier 6.5. Nyeste raiddrivere osv. Bruker ut: Sampelrate 48000HZ, Format 16 bit stereo og uncompressed. Har vanlig film og lyd med. Dette går greit. Men når jeg legger på en musikkfil i tillegg. Både wav og mp3. Da kommer det av og til blå skjerm noen sekunder på tapen. Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 kan du ingenting selv ? du må liksom ha hjelp til alt du skal gjøre.. Jeg sier bare en ting: kutt ut å hold på med data. jeg blir forbanna når amatører som deg infiltrerer forumer. Lenke til kommentar
will22 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Skrevet: Søn Feb 09, 2003 4:25 pm Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- kan du ingenting selv ? du må liksom ha hjelp til alt du skal gjøre.. Jeg sier bare en ting: kutt ut å hold på med data. jeg blir forbanna når amatører som deg infiltrerer forumer. SLIKE SVAR BURDE VÆRT REDIGERT BORT SAMMEN MED "TYPER"AV DETTE SLAGET DER FINNES INGEN DUMME SPØRSMÅL,BARE DUMME SVAR SLIK SOM DETTE. VI ANDRE LESER OG LÆRER FRA FORUM SOM DETTE OG VIL GJERNE FORTSETTE MED DET!!! Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Takker Will22. Er ikke forumet her for å spørre og grave litt? Er ikke noe proff i videoredigering. Men håper å lære en del. Dette er et svar jeg har fått som er mye bedre enn sjefskoko sitt. convert the mp3 to a wav file, and replace the mp3 with it's wav equivalent. playing the mp3 will require cpu time and there may not be enough spare to allow output from timeline smoothely. if that doesn't work then try rendering timeline to a new dv file and play that from timeline. Kjører du fimen ut i 48Khz så omgjør lyden til 48khz først. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Prøver med et innlegg til. Merkelige ting når eksporterer film til kamera. Jeg har testet både Adobe premier 6.02 og 6.5. Når jeg trykker på play på Pcen, kan jeg også se filmen på LCDskjermen på kameraet. Når jeg export to tape og merker av / humer av the activate recording deck. Starter kameraet rec og så blir det bare en blå skjerm. Når jeg export to tape uten å huke av the activate recording deck. Så ser jeg filmen på LCD på kamera. Trykker jeg på rec-knappen på baksiden så blir filmen tatt opp på memory sticken. Hva kan være galt? Til alle dere som har lest mine tidligere innlegg vet at jeg har slitt meg gjennom det meste i Pcen som raid, Servicepack1 og firewirekortet. Noe det tydeligvis ikke har vært. Håper noen kan hjelpe med dette, så jeg får ting til å funke igjen. Lenke til kommentar
tgronli Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 kan du ingenting selv ? du må liksom ha hjelp til alt du skal gjøre.. Jeg sier bare en ting: kutt ut å hold på med data. jeg blir forbanna når amatører som deg infiltrerer forumer. hehe.... Ja det må jeg si.... Deg var det sprut i da.... Neste gang du føler for å komme med slike kommentarer her på forumet foretrekker jeg at du stikker en kjepp langt opp i ..... Du burde iallefall overhode ikke ha tilgang til disse sidene! Foreslår at du frivillig legger deg inn på den anstalten du har sluppet ut ifra.... Best for alle parter tenker jeg Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 altså, jeg har vært på to forumer til nå, og der har han posta akkurat den samme posten. Man skulle tro at han ikke kunne noe med videoredigering. Men jeg er villig til å si unskylld, siden jeg er en så koselig kar Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Er vel lurt å poste på flere forumer og forskjellige lang. Slik at kanskje noen har vært borti dette. Har vært i kontakt med Sony, Creative og mange utenlanske forumer. Maskinen er Reinstalert win xp og maskinvare. Enda så funker det ikke. Testet i en annen maskin også. Så enten er det firwirekortet, eller så er det Kamera. Noen mente det skulle stå Texas .... foran Ohci 1394 .... i Device Manager. Noen som kan noe om texas driverne og hvor jeg finner dem? Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 aner ikke om dette virker, men skader jo ikke å prøve. :-? Kjør dxdiag, og slå av "Sound->DirectX Hardware Accel. " Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Takker for svaret. Skal prøve dette. Håper jeg får noen fornuftige svar fra Creative. Blir nok et ads pyrokort på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå