Gå til innhold

Kart til sikkerhetskurs pa vei del 2

Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fatt utlevert en liste med steder jeg skal innom. Skal jeg ikke gjore noe med den altsa?

Hmm, kan ikke tro at du skal gjøre noe med den listen. Kjørelæreren din skal lære deg hvordan lese kart, dette er ikke noe du skal lære på egenhånd. Dere blir å gjennomgå ruten i bilen sammen.

Lenke til kommentar

For det laereren sa til oss, som hadde del 1, pa fredag. Var at vi skulle jobbe med arket i helgen.

Pa arket star det:

Du skal innom de forskjellige stedene som er listet opp nedenfor. Rekkefolgen bestemmer du selv, og du skal helst parkere pa sa mange steder som mulig.

Nar du planlegger ruten bor du ta hensyn til folgende: rekkefolge( unnga a kjore for mye pa kryss og tvers), miljo, boligomrader, okonomi osv.

Lenke til kommentar

Langt ifra det jeg hadde, men ok.

Ja hvis du ikke fikk noe kart så må du vel bare sjekke på gulesider, men du kan jo ringe til kjørelæreren og spørre om han tar med kart, slik at du bare kan sjekke hvor du skal når dere starter, tar et par minutter.

Og husk, bare ta det rolig, du kan ikke stryke på kartkjøring, personlig kjørte jeg i motsatt retning fordi jeg så på feil kart, kjørelæreren rettet ikke på meg, så det ble en fin latter etter timen :wee:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...