Xues Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei, Temp på skrivebord 65 grader, temp ved normal spilling 77-79 grader og ved høy grafikk spill opptil 83 grader. cpu og system ligger mellom 30-40 grader. problem: pcen kræsjer når jeg spiller høy grafikk spill. Hva er temp på 8800 kortene deres, hvilke kjøling bruker dere? påviker det garantien hvis jeg bytter vifte på kortet? er det noe jeg kan gjøre utenom å bytte vifte på kortet? andre erfaringer dere har? ps: Jeg ser at det er flere som har dette problemet, er det fabrikk feil? reklamasjon? takk for at dere tok dere tid til å svare på dette, og beklager hvis det er mange slike poster fra før,?! Xues Lenke til kommentar
Xues Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 tja.. jeg har en kabinett som har en vifte som er rett ved siden av grafikkoret "8800GTX" og den ligger på 60-70grader... men ville tippe at den ligger rundt 80 uten ja.. men alt spørs på hvor bra kjøling du har på pc`en så det ikke blir for varmt der inne.. hvis du skjønner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå