4MB Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hidden Mist ja! ^^ Your turn! Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 fader heller, jeg finner ikke på flere spørsmål hmm ,ok, hvordan skjedde finishen i fighten mellom Neji og Naruto, lissom hvordan vant naruto? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Han satte en Shadow Replication der Neji trodde han lå, gravde en tunnel under SR'n og frem til Neji og hoppa frem foran han og knocka han ut VELDIG rart forklart xD Lenke til kommentar
4MB Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tja.. Nei, nå klarer jeg ikke å komme på noe. Noen andre kan fortsette. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Hvorfor er Tsunade så ung/pen i forhold til hennes egentlig alder? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvorfor er Tsunade så ung/pen i forhold til hennes egentlig alder? Plastisk kirurgi? Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 det vet vi ikke noe om tror jeg, har de sakt det i animen? og egentlig synes ikke jeg ho er noe mere spesiel ung en de andre:P Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hun er jo egentlig i 50 åra, men ser ut som hu er i 20 åra Men hvorfor husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 det vet vi ikke noe om tror jeg, har de sakt det i animen?og egentlig synes ikke jeg ho er noe mere spesiel ung en de andre:P de var en spøk da. Men svaret er vel att hun bruker en eller annen form for konstant regenerering eller en teknikk som gjør att hun ikke får rynker og sånt. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Riktige svaret er jo at hun bruker en av verdens sterkeste, permanente Henge-teknikker! Messi får godkjent! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Siden denne posten har navnet naruto quiz så tenkte jeg at jeg kunne referere til min nye naruto fan side:) Der er det skikkelige quiz jeg har brukt en del tid på, klarer du dem får du RANKS i forumet. Di beviser da at du har en del kunnskap om naruto;) Siden min er: www.akatsuki.moo.no Siden er ren, uten spam, virus og alt d der! Er bare en vanlig hjemmeside, og jeg håper bare på at så mangen så mulig besøker den og benytter seg av "godene" der;) Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Stund sida forrige nå ja. Kvifor er Tsunade redd for blod? Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) En hun var forelsket i som ung døde mens hun heala han og hun var full i blod etter hendelsen. Regner med at det er rett, så jeg stiller nytt spørsmål med en gang: Hva heter lillesøstera til Hinata? Edit: Hanabi er rett ja Endret 7. januar 2008 av Ryolitt Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Eg meiner ho heiter Hanabi. Litt usikker så venter på bekreftelse. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 du burde kanskje jobbe litt mer med vennligheten på svarene blandt annet så funka ikke umino iruka, bare iruka umino. Og det er Gaara of the dessert, ikke Gaara of the desert : ) Kanskje det ha det vært mulig å hatt flere svar? Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 du, en ting til med den dere www.akatsuki.moo.no sia.. sjekka litt på exam tinga:P og bare sånn btw, Anbu er høyere en Anbu root:P Sai er anbu root.. men siden ser fin ut.. stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå