4MB Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ok Hva er under masken til Kakashi? Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) enda en maske:P btw, sjekk ny avatar da:P Endret 1. januar 2008 av Chipset Lenke til kommentar
4MB Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Riktig! Your turn. Hehe, kul avatar. Rock Lee!!(eller Gai?^^) Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Lee:P btw, next: argh ,begynner og bli tom for spørsmål, men må ta en uansett.. nevn kamp oppsette i siste del av Chuunin Exam lissom hvem de skulle sloss mot Lenke til kommentar
4MB Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Naruto vs. Neji Sasuke vs. Gaara Kankuro vs. Shino Temari vs. Shikamaru Var det fler? Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 tror da ikke det. Godkjent din tur. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tja.. Hvordan fikk Morino Ibki det lange arret på venstre side av ansiktet sitt? Lenke til kommentar
Simichi Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Var det ikke broren som gjorde det? Jeg husker ikke helt, men jeg tror det var noe sånt. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er nok feil. Tenker på det ene arret som er på venstre side for han. Den er kanskje litt vrien, men jeg begynner å gå tom Si ifra hvis dere gir opp. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Ok Hva er under masken til Kakashi? Kan vi ikke lage en regel om ikke flere spørsmål fra filler-episoder? Er ikke sikkert alle har sett de. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ahh... Tenkte ikke over at det var fra en filler. Da må jeg vel trekke tilbake spørsmålet som gjelder nå. Husker jeg rett er det også fra den korte filler-perioden. Nytt spm: Hva slags ninja er Kankuro? Altså, hvilken type teknikk bruker han? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ahh... Tenkte ikke over at det var fra en filler. Da må jeg vel trekke tilbake spørsmålet som gjelder nå. Husker jeg rett er det også fra den korte filler-perioden. Nytt spm: Hva slags ninja er Kankuro? Altså, hvilken type teknikk bruker han? Sand jonin som bruker puppet teknikker? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvor mange ganger brukte naruto Rasengan i part 1? Ep 1-135. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tipper 5 ganger, mulig 6? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Dæven.. Du fant ikke noe lettere? Husk at han også brukte det i 100-108(ca) fillersene og, og som sagt så skal ikke spørsmålene ha noe med fillers å gjøre. Endret 1. januar 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
4MB Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Da fortsetter jeg! Hva betyr tegnet på Jiraya sin forehead protector? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jepp! Begynner å gå veldig tom nå.. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Det gjør ikke noe, Swaxxo, for nå er det Chipset sin tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå