Noburu Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvordan banka Sakura og Naruto Kakashi på starten av Shippuden? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 naruto lata som om han røpet slutten på boka til kakashi, derfor holdt han seg for ørene og lukket øynenene for ikke å lese det på munnen hans.. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 hva het personen som lurte natuto i første episoden, og hvordan lurte han naruto? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Mizuki? Husker ærlig talt ikke hva han gjorde :S Men husker at han var slem Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva heter sverdet som oruchimaru bruker? Lenke til kommentar
auran Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hva heter sverdet som oruchimaru bruker? Kuzanagi. Hva heter eieren av Samehada? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ser ut som det har gått en del tid uten noe svar, så går videre jeg:P PS: Vet ikke hvem AMI er... Nytt sp: Hva heter steinen fra månen som gir noen folk en spesiell chakra, en chakra med lilla/rosa farge? Er i en av episodene når naruto er barn... Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Filler er ikke lov. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ami var klassekameraten til sakura og ino i ninja akedemiet,, og var kjent som en liten rakkeunge som ertert sakuras "forehead" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Ami var klassekameraten til sakura og ino i ninja akedemiet,, og var kjent som en liten rakkeunge som ertert sakuras "forehead" Ok, da vet jeg det og;) Er alt for lenge siden jeg såg de første episodene:P Men hvordan blir det med nytt spørsmål nå da? Endret 12. februar 2008 av Slettet+987123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ami var klassekameraten til sakura og ino i ninja akedemiet,, og var kjent som en liten rakkeunge som ertert sakuras "forehead" Ok, da vet jeg det og;) Er alt for lenge siden jeg såg de første episodene:P Men hvordan blir det med nytt spørsmål nå da? Går videre igjen jeg:) Hva heter kyuubien til gaara? Og hvordan slo naruto gaara når de slosst foran sasuke, der sasuke ikke trodde det han såg:P Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Gaara har Ichibi (1hale), naruto har Kyuubi (9hale). Den heter Shuukaku ? Og måten Naruto slo Gaara på var å skalle til han. Er så lenge siden jeg så dette Edit: Er såpass lenge siden jeg svarte nå og ingen har sagt om det er rett... Tror jeg bare finner på et nytt spørsmål uansett om jeg har rett eller ikke. Endret 19. mars 2008 av Ryolitt Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nevn alle de 8 Divinational gates! (eller Hachimon Tonkou om du vil) Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Stigande rekkefølge: Kaimon Kyumon Seimon Shõmon Tomon Keimon Kyõmon Shimon Har ikkje eit spørsmål akkurat nå. Nokon andre kan ta. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 "- Det er ikke lov å bruke Wikipedia, Google (eller andre søketjenester) eller IMDb. Eneste du har lov å bruke er episodene, bøker, det du har i hodet osv." Den der var litt suspekt, men la gå. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Brøyt ikkje reglane. Har episoden på dataen. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Hmmm.... uansett så tror eg denne tråden er død. Sikkert på grunn av at episodene er endret fra 3manga chapters --> 1 anime episode til 1 manga ---> 1 anime. For å si det rett ut: Animeen er ødelagt. Går over til å lese mangaen Endret 14. mars 2008 av Ryolitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå