Registrert-Brukar Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Kva heiter teknikken Orochimaru brukar når han sender fullt av slangar ut frå ermet? Vil ha svaret på både Engelsk og Japansk. Endret 8. januar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sen'ei Tajashu, Countless hidden shadow snake hands. Imponerende hvor mye japanerne får pakka inn i kun to ord :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 heisann alle:) kom å prøv quiz'ene på siden min;P (se signatur) Der kan dere teste deres kunnskap om naruto:P ellers ha en god dag.. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Prøvde den quizen din, men kan ikke si jeg kommer så langt. Hva heter trikset naruto lærer i den første episoden? Hva skal svaret være der? Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du tenker på Kage Bunshin no jutsu? Og Foresten om det der om hvor mye japanerne får inn i to ord: Ordene deres består av stavelser og for eksempel teknikknavn har stavelser som er forkortet av lengre ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Prøvde den quizen din, men kan ikke si jeg kommer så langt. Hva heter trikset naruto lærer i den første episoden? Hva skal svaret være der? Svaret der er "shadow replication" (den rullen han stjeler i ep. 1-2-3 - huske ikke 100%) Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Shadow Clone technique er vel mer riktig oversettelse. Du burde ha svaralternativer eller i det minste en mulighet å svare på japansk, er jo de navnene vi kjenner til. Kage Bunshin no jutsu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ok;) skal prøve å fikse til d;) oppdaterer kansje quiz'ene idag Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hva var det Gekko Hayate fikk vite før han døde? Endret 10. januar 2008 av Hayate Lenke til kommentar
IndR Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ah Hayate, syk karakter. Han fikk vel vite at Orochimaru planla et angrep på byen? Da han overhørte samtalen mellom Kabuto og Sand-fyren? Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Er gått noen dager siden folk svarte nå. Kan noen komme med nytt spørsmål? Mener at IndR har rett. Endret 15. januar 2008 av Ryolitt Lenke til kommentar
Simichi Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Her kommer det et: Hvem er Ebisu, og hvilken vanskelig oppgave har han i shippuden? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ebisu er han med brillene og helt svart drakt i alle fall, han er en elite trener. Visste ikke at han har vært med i shippuuden en gang... Lenke til kommentar
IndR Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Han er nå Sensei'n til Kama.....(barnebarnet til Sandaime) og laget hans. Lenke til kommentar
Simichi Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Han er nå Sensei'n til Kama.....(barnebarnet til Sandaime) og laget hans. riktig, din tur til å legge ut et nytt spørsmål. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Han er nå Sensei'n til Kama.....(barnebarnet til Sandaime) og laget hans. eh... jeg vet ingen andre enn meg er i noen tvil her, men: sandaime hva? hokage? i så fall heter jo barnebarnet konohamaru... brukt heller navna framfor lokal tittel, og hvis du vil bruke tittel, så i allefall si hele xD hvis jeg har tolket det du prøvde å si riktig, så skulle du heller ha sagt: han er nå læreren til konohamaru (barnebarnet til sarutobi) og laget hans. elns, i men tilbake til spmet=P sandaime hva? Lenke til kommentar
IndR Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Han er nå Sensei'n til Kama.....(barnebarnet til Sandaime) og laget hans. eh... jeg vet ingen andre enn meg er i noen tvil her, men: sandaime hva? hokage? i så fall heter jo barnebarnet konohamaru... brukt heller navna framfor lokal tittel, og hvis du vil bruke tittel, så i allefall si hele xD hvis jeg har tolket det du prøvde å si riktig, så skulle du heller ha sagt: han er nå læreren til konohamaru (barnebarnet til sarutobi) og laget hans. elns, i men tilbake til spmet=P sandaime hva? Ofc, jeg sa selvfølgelig feil:) Sandaime er den tredje hokage, altså Sarutobi. Sensei er det man kaller en lærer, men man kaller det som oftest Sensei i ninja-verden. Det jeg gjorde feil , var å stave navnet " Konohamaru". Nytt spørsmål: Hvem vinner fighten mellom Neji og Naruto i chunnin-eksamen? Hva var det store sjokket med at den personen vant, når det så ut som han egentlig hadde tapt? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Naruto vant, det ble et sjokk fordi Neji er totalt overlegen, men han hadde lite han skulle ha sagt når Kyuubien kom fram. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 sjokket var at Naruto tilsynelatende lå bevistløs på bakken, men plutselig kom han rett opp av bakken, og slo ut Neji:) Lenke til kommentar
IndR Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Plecto har forsåvidt riktig, men svaret jeg ville frem til ble svar av nikossr. Beklager om det ble feil formulert, hadde dårlig tid. Din tur "nikossr". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå