Morten Larsen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg tenkte jeg skulle lage et enkelt program i Visual Basic 2008 Express til et privat formål, og da trenger jeg litt hjelp. Jeg er nemlig passe grønn i Visual Basic. Så om noen har lyst til å hjelpe så er problemstillingen som følger: Programmet skal brukes til å skrive ut et skjema. Skjemaet har jeg digitalt, jeg tenker å sette det inn i Visual Basic, gjerne som et bilde og så sette tekstbokser der det skal være tekst, samt en knapp for skriv ut. Vet ikke helt om dette er den smarteste måten å gjøre det på, men jeg tror det vil fungere. Innspill? For å illustrere legger jeg ved dette bildet: Problemet er at jeg ikke får plass til skjemaet i en VB form da formen ikke er stor nokk, da trenger jeg en skrollemeny til høyre i formen som vist på bildet, hvordan gjøres dette? Hvilke metode er best egnet for å plassere skjemaet i formen, og hvordan får jeg utskriftsmekanismen til bare å skrive ut skjemaet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 En tråd om emnet holder. Denne er feilpostet, stenges og flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg