sdf123 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ønsker å bytte harddisk i min modda xbox1. Sitter i dag en 120GB i den, kunne tenkt meg en 500GB i den. Hvor stor harddisk støtter xbox1? Og er det en vanskelig jobb å bytte? Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ønsker å bytte harddisk i min modda xbox1. Sitter i dag en 120GB i den, kunne tenkt meg en 500GB i den. Hvor stor harddisk støtter xbox1? Og er det en vanskelig jobb å bytte? Det kommer helt an på hvilken metode som er benyttet under modifiseringen. Er det en softmod så tror jeg jeg ville ha brukt Xboxhdm til å klone forrige disken. Er det en chip så ville jeg ha satt inn den nye harddisken og brukt en boot-disk (slayers el.likn) til å installere alt det du vil ha på harddisken. (Xboxhdm og kloning er en mulighet her også hvis du ønsker å ta vare på alt det som ligger på 120GB disken) Ta en Google på xboxhdm for mer info om du ønsker det. De første modene som kom støttet ikke disker på 500GB ( i alle fall ikke uten oppdeling i små enkeltpartisjoner) men jeg tror "alle" gjør det nå, så spørsmålet er hvor lenge det er siden du fikk boksen din moddet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå