khvm Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei folkens! Jeg trenger noen tips til hva som vil være passende å kjøpe i julegave til sjefen min, som også er en venn av meg. Jeg vil ikke at gavekjøpet skal virke FOR ekstremt, men heller ikke for stusselig. PS! Jeg jobber med juridisk relaterte emner. Tar i mot alt av tips! Takk. Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 En flaske konjakk. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 En kopp som det står "§ 1 - Sjefen har alltid rett. § 2 - Skulle sjefen ta feil gjelder § 1 tilsvarende." på. Standar til alle som jobber innenfor juss. Lenke til kommentar
khvm Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Hvor får jeg tak i denne koppen?! Lenke til kommentar
khvm Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Vil konjakk være passende til en sjef under 30? Hvilket merke konjakk bør jeg gå for? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Kommer jo an på om han drikker eller ikke. Vil tro de fleste synes konjakk er ålreit, og hvis ikke har du gitt noe de helt sikkert kan gi videre til noen andre de Luze X.O. koster ca. 380 kr. for 70 cl. Endret 17. desember 2007 av epifant Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ikke alle under 30 som drikker konjakk, så da blir det litt verre. Merke uvisst. Finnes vel i alle prisklasser. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kjøp den koppen! Konjakk kan han kjøpe selv, koppenvar mye morsommere^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå