snkupo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 F.E.A.R. Files leverer en solid dose action, men sliter med å engasjere. Les mer Lenke til kommentar
master_al Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 En helt grei spillpakke, men Perseus Mandate var veldig skuffende Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Extraction Point var, som nevnt i anmeldelsen, usammenhengende og på grensen tåpelig i forhold til alt som skjedde bare timer tidligere i følge den interne kronologien. Nå spilte jeg på PC, men jeg regner med at de gapende, logiske hullene i historien fremdeles er med på Xbox. Perseus Mandate har jeg bare spilt en demo av , og jeg tviler på at jeg kommer til å bruke penger på det. Av og til har jeg ingenting i mot å spille spill som melker et navn, men når melkeku-følelsen er så intens som i Extraction Point og Perseus Mandate, blir det litt uspiselig. Jeg venter heller på Project Origin og canon-fortsettelsen på historien. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Venter heller på den ekte oppfølgeren til Monolith. De vet jeg kommer til å gjøre det bra, da det er de som står bak det første. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Selv om det frister p.g.a. F.E.A.R.-navnet holder jeg meg unna når jeg ser hva dere skriver, og hvordan følelsene rundt disse spillene er generelt blant folk. Vil heller ta vare på de gode minnene fra det orginale spillet, og venter på gull fra Monolith, som resten sier. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det utrolige er at Perseus Mandate faktisk er grafisk nedgradert i forhold til originalen. Det ser rett og slett gremmelig ut. Helt forjævlig. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det utrolige er at Perseus Mandate faktisk er grafisk nedgradert i forhold til originalen. Det ser rett og slett gremmelig ut. Helt forjævlig. Og det ser også helt rart ut når de forskjellige karakterene går. Det ser helt latterlig ut i forhold til originalen Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 FEAR er et av de aller beste spillene jeg har spilt, på linje med System Shock og Deus Ex. Jeg syntes det definitivt var bedre enn HL2. Allikevel har jeg ikke spilt tilleggspakkene, og kommer ikke til å gjøre det heller når jeg leser dette. Vi får heller vente på neste spill i FEAR-universet, som andre skriver. egentlig ganske greit at de ikke har rettighetene på navnet, for det finnes ikke noe mer tragisk enn å kalle et spill for FEAR 2, Half Life 2, osv... (selv om nesten alle gjør det slik for å kunne selge på navnet.) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Slike titler kan fort minne om en dårlig film, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg