Etern1tyy Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei! faren min ønsker seg et fotoprogram til jul, som er lett å bruke, og fjerner lett røde øyne (og kanskje lett å stille lyset på, kontrast, gamma etc), noen som vet om ett jeg kan få tak i gratis eller torrent? takker for all hjelp Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 De aller fleste kameraer kommer med en CD eller to med forskjellige programmer, deriblant et relativt enkelt redigeringsprogram. Ellers er Gimp og Picasa mye nevnt som greie gratisprogrammer. Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei! faren min ønsker seg et fotoprogram til jul, som er lett å bruke, og fjerner lett røde øyne (og kanskje lett å stille lyset på, kontrast, gamma etc), noen som vet om ett jeg kan få tak i gratis eller torrent? takker for all hjelp Høres ut som Picasa spør du meg. Gratis, enkelt å bruke og på norsk. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Gimp har ingen automatiske funksjonar for å fjerne raude auge (som eg veit om), Picasa trur eg derimot har det. Picasa er nok ogso generelt sett enklare å bruke enn Gimp, so eg ville iallfall ha prøvd det fyrst. Det er gratis, og kan lastast ned frå http://picasa.google.com/ Redigert: Burde ha sjekka fyrst. Det er eit verktøy i Gimp for å fjerne raude auge. Endret 16. desember 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei! faren min ønsker seg et fotoprogram til jul, som er lett å bruke, og fjerner lett røde øyne (og kanskje lett å stille lyset på, kontrast, gamma etc), noen som vet om ett jeg kan få tak i gratis eller torrent? takker for all hjelp Blir litt off-topic, men jeg klarer ikke å la være... "Faren min ønsker seg et fotoprogram til jul, noen som vet hvor jeg kan få tak i noe gratis?" Håper jeg ikke får mange sånne julegaver.... (Ikke vondt ment, og jeg tror ikke det var dette du mente, men det ble litt morsomt på trykk...) Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Photoshop Elements. Lett å bruke, men har samtidig avanserte funksjoner dersom du skulle ha behov for dette i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå