Gå til innhold

guitar hero spørsmål

Xillion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*kapre tråd*

Har sjølv Guitar Hero 1 og 2, med tilhøyrande gitarar, til Playstation 2. Desse gitarane har då _ledning_. Er det komen ein overgang eg kan nytte for å spele desse spela, og bruke gitarane mine, på Playstation 3?

Har venta og venta på ein slik overgang, når skal den kome?? Blir so frustrert av å ha begge spela og gitarar, men ingen mogelegheit til å spele dei etter at Playstation 2'en tok kvelden.

Endret av Arangaras
Lenke til kommentar
*kapre tråd*

Har sjølv Guitar Hero 1 og 2, med tilhøyrande gitarar, til Playstation 2. Desse gitarane har då _ledning_. Er det komen ein overgang eg kan nytte for å spele desse spela, og bruke gitarane mine, på Playstation 3?

Har venta og venta på ein slik overgang, når skal den kome?? Blir so frustrert av å ha begge spela og gitarar, men ingen mogelegheit til å spele dei etter at Playstation 2'en tok kvelden.

Hei

noen der ute som kan fortelle meg hvordan man kan få guitar hero 2 til å fungere på playstion 3 har 60gb versjonen!iriterer meg veldig a jeg ikke får dette til å virke!

har oppdatert med siste firmaware men spill loader ikke får bare beskjed om a spill ikke er kombitabelt med system!!sjekket med sony der står det a spill skal fungere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...