Xillion Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 er det mulig å koble opp en trådløs ps2 gitar til ps3? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 ja, det er det.... med riktig overgang Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) *kapre tråd* Har sjølv Guitar Hero 1 og 2, med tilhøyrande gitarar, til Playstation 2. Desse gitarane har då _ledning_. Er det komen ein overgang eg kan nytte for å spele desse spela, og bruke gitarane mine, på Playstation 3? Har venta og venta på ein slik overgang, når skal den kome?? Blir so frustrert av å ha begge spela og gitarar, men ingen mogelegheit til å spele dei etter at Playstation 2'en tok kvelden. Endret 16. desember 2007 av Arangaras Lenke til kommentar
cavera Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 *kapre tråd* Har sjølv Guitar Hero 1 og 2, med tilhøyrande gitarar, til Playstation 2. Desse gitarane har då _ledning_. Er det komen ein overgang eg kan nytte for å spele desse spela, og bruke gitarane mine, på Playstation 3? Har venta og venta på ein slik overgang, når skal den kome?? Blir so frustrert av å ha begge spela og gitarar, men ingen mogelegheit til å spele dei etter at Playstation 2'en tok kvelden. Hei noen der ute som kan fortelle meg hvordan man kan få guitar hero 2 til å fungere på playstion 3 har 60gb versjonen!iriterer meg veldig a jeg ikke får dette til å virke! har oppdatert med siste firmaware men spill loader ikke får bare beskjed om a spill ikke er kombitabelt med system!!sjekket med sony der står det a spill skal fungere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå