South_Bridge Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg laster ned Windows Vista Business DVD fra MSDNAA(skolen min har avtale med microsoft og vi får da alt gratis fra microsoft unntatt office pakken ironisk nok). Jeg regner med denne er på engelsk, men finnes det et program, install eller noe slik at jeg kan få norsk(linker mottas med takk)? Endret 16. desember 2007 av South_Bridge Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du kan laste ned oppdatering fra Windows Update med norsk språk. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Leste noe om det... forsøkte med min egen(norsk) å finne engelsk, men fante det ikke... men det skal gå altså? å få engelsk til norsk? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har ikkje lasta det ned sjølv for å prøve, men gå til Windows Update, og trykk Show available updates. Det ligg ein haug med Language packs der, ein av dei er norsk. Høyreklikk på den for fleire mulighetar. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Har ikkje lasta det ned sjølv for å prøve, men gå til Windows Update, og trykk Show available updates. Det ligg ein haug med Language packs der, ein av dei er norsk. Høyreklikk på den for fleire mulighetar. Jeg finner ingeting på den lista(view available updates)... heller ingeting videre å trykke på..... hjelp Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Norsk språk pakke tillegg via WU tilbys kun til Vista Ultimate (extras) . For Vista Business må du nok finne deg i den språkversjonen DVD ISO mediet leveres med. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Norsk språk pakke tillegg via WU tilbys kun til Vista Ultimate (extras) .For Vista Business må du nok finne deg i den språkversjonen DVD ISO mediet leveres med. nå tuller du med meg! det sucks! så jævli elendig den norske språkpakka til windows home premium er for eksempel(ser for meg at det er likt over hele linja) så synes jeg man burde få lov til å installere sitt språk. Når jeg sier at den er dårlig mener jeg dette er pga at hvis du har norsk slik som jeg og høyreklikker -> egenskaper på hva som helst(feks mappe), hva kommer opp i stien? JO: C\Users\Lars\Saved Games når du høyreklikka på "Lagrede spill" mappa di!!! Er ikke det dårlig, så vet ikke jeg.... virker syltynt! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Lik det eller ikke . Man kan kjøpe/bestille Vista Business Norsk versjon vet du ... Det som ligger på MS sine US sider er naturlig at er en versjon = Internasjonal (Eng.). Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har fått lasta ned vista gjennom skolen da(MSDNAA, gratis)... og de er bare på engelsk. Litt tullete, men ville gjerne ha norsk jeg da. Blir vel til at jeg må kjøpe Vista Home :-/ Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Du kan jo prøve å laste ned denne og installere (om det funker på Eng.business ... ): Frittstående installer for Vista Language Pack Norweigian (X86 og X64 versjon): Vista X86 Norsk MUI Language Pack: http://www.download.windowsupdate.com/msdo...deb4efc841a.exe Vista X64 Norsk MUI Language Pack: http://www.download.windowsupdate.com/msdo...009078e9d7b.exe Endret 20. desember 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 takk for linken! dessverre så skjer det ingenting når jeg kjører fila :-( Ikke noen ting, hadde forventet at den skulle fortelle meg at denne ikke er til buisiness... regner med det ikke er en spes måte å installere den på? jeg har bare dobbelklikka på den. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Høyreklikker du og velger "run as administrator" ? Anyway : det var verdt et forsøk. Endret 20. desember 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Det har jeg gjort... får opp User access og trykker ok... ingenting skjer. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg oppdaget nå at installeren er merket med Windows Vista Ultimate.... da er det ikke så rart. dette synes jeg er veldig dårlig. Blir Vista Home på meg da... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Da er standalone installerene også begrenset til ultimate og enterprise versjonene av Vista , samme som ved WU . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå