Faniel Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei, hvor er det blitt av bilene som har plass til to barnevogner, to barneseter med unger, matvarerene og kanskje en sitteplass til kjærringa ? Og med bil mener jeg ikke en amerikansk 8 liter/mila.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det finnes faktisk en del av disse hvis du åpner øynene og tar en titt.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ja den skjønte eg ikke helt! Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ford Galaxy, Peugroën 807/C8, Chrysler Grand Voyager er biler hvor dette burde gå helt fint. Bruker selvfølgelig mer enn en Yaris, men langt under literen på mila med dieselmotor. Men på grunn av omlegging av avgiftssystemene får man ikke lengre kjøpt VW Caravelle/Transporter og Toyota HiAce som kombinertbiler. Dette var biler med de plassforholdene du beskriver. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei,hvor er det blitt av bilene som har plass til to barnevogner, to barneseter med unger, matvarerene og kanskje en sitteplass til kjærringa ? Og med bil mener jeg ikke en amerikansk 8 liter/mila.. Det finnes da flerbruksbiler av ymse slag, at ordinære stasjonsvogner ikke er like praktiske som før kommer nok av at de som skal ha med seg mye uansett ikke vil velge disse og da satser man på de som skal ha med golfbagen og litt til, for disse betyr design mye mer enn plass. At man i avgiftshelvete ikke har råd til disse flerbruksbilene er en sak som må fikses politisk. Minibusser og kombinertbiler var det rimelige alternativet men byråkratpakket i finansdep har etter lang tids kamp endelig greid og gjøre det meste av dette utilgjengelig eller dyrt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Eller sagt på en annen måte: Dyrt = utilgjengelig Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Volvo stasjonsvogn, så har du en sikker og driftssikker bil i 20 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå