F0NIX Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som har denne eventuelt vet litt mer detaljer om denne Pioneer AVIC-HD3BT enheten? AVIC-HD1BT er ganske lik, bare at denne har en oppgradert software. (Heter AVIC-Z2 i USA) Har akkurat fått den innstallarte og den funker utmerket. Men har ett par spørsmål angående softwaren; Man kan laste inn egne bakgrunnsbilder, men det er kun for velkomstbilde, navigasjons menyen og for AV menyen. I map funksjonen kan man ha ett "dashboard" med tre instrument på, er det mulig å endre bakgrunn på disse? Eventuelt endre utseende på disse? Enheten spiller DVD-filmer fra orginale plater, DVD+R plater og DVD-R plater (har ikke testet DVD-RW enda). Den spiller Audio-CD fra orginale plater og brente CD-R plater (med mulighet for å kopiere over til harddisken). Den spiller også MP3 fra CD-R plater. MEN jeg får ikke til å spille MP3 fra DVD+R eller DVD-R plater. Den spiller heller ikke DivX eller Xvid filmer hverken fra CD-R eller DVD+/-R plater. Står noe om avspilling i "video mode" i bruksanvisningen, men klarer ikke å finne ut hva det er. Finnes det noen "hack" eller oppgradering som gjør at man kan spille av DivX eller lignende filmer samt spille av MP3 fra brente DVD+/-R plater? Har installert både Bluetooth enheten og en USB enhet, sistnevnte skal kobles til og testes i dag. Noen som vet om man kan koble til ett tastatur til enheten for lettere å kunne skrive inn tekst i musikk biblioteket og for redigering i telefonboka? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har dessverre ikke svar på spørsmålene dine men lurer på om du kjøpte denne fra usa ? Lenke til kommentar
F0NIX Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Har dessverre ikke svar på spørsmålene dine men lurer på om du kjøpte denne fra usa ? Nei, jeg kjøpte den fra Bilradiospesialisten her i Norge. Grunnen er ganske enkelt at jeg ville ha Europeiske kart og mulighet for Norsk support og brukerstøtte på denne. Endret 18. desember 2007 av F0NIX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå