herman89 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 hei! jeg fikk et lite problem etter og ha restarta cmos for litt siden, for når jeg skrudde på pcen igjen kom han til der hvor han kontrolerer disker cd romer etc, og så fikk jeg meldingen, floppy disk fail(40) cpu hz has been changed please enter setup and correct it, eller noe lignenes, men jeg skjønner ikke hvilken hz den skal stå på og det her har aldri skjedd før, har en amd64 athlon 4000+ prossesor og epox nforce4 hovedkort help me please:P Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 hei! jeg fikk et lite problem etter og ha restarta cmos for litt siden, for når jeg skrudde på pcen igjen kom han til der hvor han kontrolerer disker cd romer etc, og så fikk jeg meldingen, floppy disk fail(40) cpu hz has been changed please enter setup and correct it, eller noe lignenes, men jeg skjønner ikke hvilken hz den skal stå på og det her har aldri skjedd før,har en amd64 athlon 4000+ prossesor og epox nforce4 hovedkort help me please:P Når du har resettet cmos må du inn i bios og velge riktige frekvenser til cpu. Som oftest kan du rett og slett velge 4000+ så finner den det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå