tjuddi Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Dette kommer opp når jeg prøver å installere win2k på min gamle maskin(bruker en backup av orginal win2k en min(kan jeg ha gjort noe feil under backup??) Lenke til kommentar
Milla Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Booter du fra CD eller oppstartdiskett? Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Mye mulig jeg tar feil, men har ikke det der noe med bootfilene å gjøre?? Hadde et lignende problem igår, viste seg at det ikke var så lurt å formatere c: siden bootfilene ligger der, Men som sakt jeg har ikke peiling Lenke til kommentar
iceball Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg fikk også det problemet du har, når jeg overklokka for mye. Når jeg satt tilbake til orginal hastighet funka det. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 mulig jeg misforstår, men har du tatt en image av partisjonen med windows 2000 på? I tilfelle ville jo ntloader-en ligge på C. Har du formatert C, og tatt en backup av f.eks. D, så mangler du bootfilene... men det kan hende jeg misforstår... bertie Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 bootet en backup av win2pro fra cd rom og formaterte c; under instalasjonen og fikk ntldr mangler ved oppstart etter at maskinen slo seg av etter installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå