_Furien_ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ser på GPS til min far, og har nå kommet frem til at jeg enten kommer til å velge Tomtom One v3 eller Garmin Nuvi 250. Noen som har erfaringer de vil dele om disse, eventuelt noen fordeler/ulemper ? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Eller så har komplett tilbud på nuvi 650 ser jeg, noen som har noe å si om den ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg vurderer de som du nevner i din første post, men klarer ikke helt bestemme meg for hvilken. Ingen som har erfaringer de kan dele? Lenke til kommentar
jornln Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg har Tomtom one 2ed. og er svært fornøyd med denne. Den er enkel i bruk, har alle funksjonene jeg trenger - og mer til. Tomtom brukerene har eget norskt forum som en finner her. Her finner en svar på det aller meste ang Tomtom. Dersom en registrere seg så kan en også laste ned POI's og oppdatert fotboboksvarsling. Endret 15. april 2008 av jornln Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå