Gå til innhold

Gaming-PC, ser denne handlevognen bra ut?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om denne handlevognen så bra ut, eller om det er noe som kan være bedre til omtrent samme pris?

Jeg har allerede skjerm, tastatur, mus, Corsair HX620W og én 500GB S-ATA WDC-harddisk.

PC-en skal hovedsakelig brukes til gaming, men det hadde vært kjekt å kunne overklokket litt da det alltid er artig å sjekke hvor mye den klarer.

Det jeg er mest usikker på er hovedkortet, Gigabyte GA-P35C-DS3R. Er dette et bra HK?

Takker for eventuelle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurte på om denne handlevognen så bra ut, eller om det er noe som kan være bedre til omtrent samme pris?

Jeg har allerede skjerm, tastatur, mus, Corsair HX620W og én 500GB S-ATA WDC-harddisk.

PC-en skal hovedsakelig brukes til gaming, men det hadde vært kjekt å kunne overklokket litt da det alltid er artig å sjekke hvor mye den klarer.

Det jeg er mest usikker på er hovedkortet, Gigabyte GA-P35C-DS3R. Er dette et bra HK?

Takker for eventuelle svar!

Hovedkortet er helt greit, tror ikke du kan få noe bedre til omtrent samme pris..

Denne egner jeg seg supert til gaming

Om du også skal overklokke den litt bør du jo kjøpe med kjøler o.l

Lenke til kommentar

Når er ikke jeg så alt for erfaren mtp på klokking, men om det er i dine interesser så kan du heller gå for en E6750 til 700kr mindre og klokke denne til 3Ghz, de skal visst være ganske klokkevenlige, samtidig sparer du penger. Det skal også komme nye prosessorer i januar, men jeg klarer ikke å finne tilbake en liste over modeller, ytelse og priser. Men du kan jo ta deg en tur på Prosessordelen av forumet å lese litt.

Lenke til kommentar

Jeg vurderte å kjøpe E6750, men jeg vil jo kunne overklokke E6800 også, og få enda mer ytelse enn jeg ville fått med E6750 overklokket.

Både skjermkortene og prosessorene som kommer fremover vil vel koste mer enn jeg har planer om å bruke.

Tror jeg skal gå for dette oppsettet.

Takker for alle svarene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...