BulkyDrip Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg lurte på om denne handlevognen så bra ut, eller om det er noe som kan være bedre til omtrent samme pris? Jeg har allerede skjerm, tastatur, mus, Corsair HX620W og én 500GB S-ATA WDC-harddisk. PC-en skal hovedsakelig brukes til gaming, men det hadde vært kjekt å kunne overklokket litt da det alltid er artig å sjekke hvor mye den klarer. Det jeg er mest usikker på er hovedkortet, Gigabyte GA-P35C-DS3R. Er dette et bra HK? Takker for eventuelle svar! Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg lurte på om denne handlevognen så bra ut, eller om det er noe som kan være bedre til omtrent samme pris?Jeg har allerede skjerm, tastatur, mus, Corsair HX620W og én 500GB S-ATA WDC-harddisk. PC-en skal hovedsakelig brukes til gaming, men det hadde vært kjekt å kunne overklokket litt da det alltid er artig å sjekke hvor mye den klarer. Det jeg er mest usikker på er hovedkortet, Gigabyte GA-P35C-DS3R. Er dette et bra HK? Takker for eventuelle svar! Hovedkortet er helt greit, tror ikke du kan få noe bedre til omtrent samme pris.. Denne egner jeg seg supert til gaming Om du også skal overklokke den litt bør du jo kjøpe med kjøler o.l Lenke til kommentar
BulkyDrip Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Takker for svar. Noen som vet om det er noen grunn for meg til å vente til Januar eller lenger? Det skal ikke lanseres noe som kunne vært interessant for meg? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Takker for svar.Noen som vet om det er noen grunn for meg til å vente til Januar eller lenger? Det skal ikke lanseres noe som kunne vært interessant for meg? Skal vell komme noen nye skjermkort så er vell enest det du kan vente på Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Når er ikke jeg så alt for erfaren mtp på klokking, men om det er i dine interesser så kan du heller gå for en E6750 til 700kr mindre og klokke denne til 3Ghz, de skal visst være ganske klokkevenlige, samtidig sparer du penger. Det skal også komme nye prosessorer i januar, men jeg klarer ikke å finne tilbake en liste over modeller, ytelse og priser. Men du kan jo ta deg en tur på Prosessordelen av forumet å lese litt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Sleng på 2 GB ram til . Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Takker for svar.Noen som vet om det er noen grunn for meg til å vente til Januar eller lenger? Det skal ikke lanseres noe som kunne vært interessant for meg? Skal vell komme noen nye skjermkort så er vell enest det du kan vente på Og nye prossesorer fra Intel. Lenke til kommentar
BulkyDrip Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg vurderte å kjøpe E6750, men jeg vil jo kunne overklokke E6800 også, og få enda mer ytelse enn jeg ville fått med E6750 overklokket. Både skjermkortene og prosessorene som kommer fremover vil vel koste mer enn jeg har planer om å bruke. Tror jeg skal gå for dette oppsettet. Takker for alle svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå