comrade Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som vet hvordan man fjerner de kontaktene som står inne på blokeringslisten på MSN? Venter spent på svar. Lenke til kommentar
kzn Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvis du har dem i kontaktlisten er det bare å slette dem på vanlig måte.. er de blokkert vil de stå i blokkeringslisten selv om du sletter dem slik at de blokkerte kontaktene ikke kan se din status og prate med deg om de har deg i sin kontaktliste. har jeg forstått spørsmålet rett? Lenke til kommentar
comrade Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Hvis du har dem i kontaktlisten er det bare å slette dem på vanlig måte.. er de blokkert vil de stå i blokkeringslisten selv om du sletter dem slik at de blokkerte kontaktene ikke kan se din status og prate med deg om de har deg i sin kontaktliste. har jeg forstått spørsmålet rett? Det har du, så lenge jeg bare sletter dem, så legger de seg ikke i blokkeringslisten. Takk for svar. Lenke til kommentar
comrade Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Er det mulig å slette kontakter fra alle lister? Sånn at du ikke står noen plass? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 fjern dem fra kontaktlisten og blokkeringslisten, er vel ikke verre enn det.. Lenke til kommentar
comrade Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Det er ikke bare bare. Sletter jeg dem fra kontaktlisten ligger de fortsatt på tillatelseslisten. Det går ikke an å fjerne noen fra blokkeringlisten. Lenke til kommentar
comrade Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 forstår ikke helt hva du mener, men slik jeg ser det finnes det 3 lister: - kontaktlisten din de du har lagt til selv - tillatelsesliste alle du har gitt tilgang til å legge til deg - blokkeringsliste de du har blokkert regner med de du har på din tillatelsesliste har lagt til deg i sin kontaktliste, slik at du enten må tillate dem eller blokkere dem. hvis du fjerner de fra blokkeringslisten er de ikke lenger blokkert, men tillatt.. for å fjerne noen helt må de nok fjerne deg fra sin kontaktliste. håper dette hjalp, hvis ikke ber jeg om at du utdyper spørsmålet litt mer. Lenke til kommentar
comrade Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 forstår ikke helt hva du mener, men slik jeg ser det finnes det 3 lister:- kontaktlisten din de du har lagt til selv - tillatelsesliste alle du har gitt tilgang til å legge til deg - blokkeringsliste de du har blokkert regner med de du har på din tillatelsesliste har lagt til deg i sin kontaktliste, slik at du enten må tillate dem eller blokkere dem. hvis du fjerner de fra blokkeringslisten er de ikke lenger blokkert, men tillatt.. for å fjerne noen helt må de nok fjerne deg fra sin kontaktliste. håper dette hjalp, hvis ikke ber jeg om at du utdyper spørsmålet litt mer. Dett oppklarte en del. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå