Pysj Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Den nye mobilen til Samsung er laget for å tåle en trøkk. Og den kommer til Norge. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 grei pris og tåler en trøkk, høres ut som den perfekte arbeidsmobil Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nå ja, begynte et øyeblikk der å lure på om innkjøpet av Sonim XP1 til min far var galt. Men nei, denne slår ikke hans telefon. Og uansett er det jo ikke noe poeng i å ha et kamera som tar bilder i 0,3 mpx!Bare en ting til som kan bli ødelagt, og om man ser på slike telefoner er man ikke den som er kresen på spesifikasjonene, man vil bare ha en telefon som tåler masse. Men for all del, det er positivt at flere slike telefoner på markedet. Da vil det endelig bli litt bedre utvalg for de som trenger røffe telefoner. De siste årene har det, såvidt jeg husker, bare vært noen telefoner fra Nokia og Siemens som har tålt mye. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 hmm, kan godt være sonim tåler mer. men det virker som samsung sin har lengre taletid. beste jeg finner for sonim er 5 timer, mens samsung m110 er oppgitt til 8 timer... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 er ikke bare jeg som er trøtt gitt, denne var ny. stor tube tålmodighet. men teit at mobilen ikke har flere funksjoner, kunne tenkt meg en slik Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ser ikke noen grunn til at den ikke kan ha 1Mpix kamera. Spesifikasjonene er omtrent identisk med Siemens M65 (Siemens har ikke blutooth og radio). Får håpe den får EDGE. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kanskje ikke for business, men muligens mange hakk bedre for en håndverker, som har mobilen overalt og hvor været helst ikke bør være en hindring for teknologisk utstyr. Man kan jo kjøpe noe å ha den i også, men at mobilen fra før av tåler litt vann, gjør den klart mer mobil. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 ENDELIG ventet lenge på en arbeidstelefon i mobilutvalget.. Eneste en håndtverker trenger i en telefon er et bra batteri som lever lenge, blåtann til headsett mens man kjører, å minst mulig dritt som kan gå til helvette... Nå har jeg nettopp fått tilbake min arbeidstelefon for andre gang etter defekt... En Nokia 5500, sportsfunsjon å annen dritt man ikke trenger som svelger batteriet rått og øker sjansen for programkrasj 10ganger... Ska høre med sjefen om jeg får kjøpt meg en slik neste gang 5500 drittn låser seg... Lenke til kommentar
glommajens Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som vet om sonim xp1 vil komme med norsk ordliste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg