fomlepung Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Ventelo linja mi har i grunn vært dønn stabilt siden jeg fikk det bortsett fra dagen da kabelene på Oslo S brant. Først i natt etter første feil, så har linja bare vært surr og rør... og slik er den enda. Ser for meg at problemet ikke blir rettet før tidligst i morra... sysadmins hos ventelo jobber vel bare på virkedager uten vaktordning. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Akkurat nå ser alt ut til å ha gått opp igjen virker det som. Kan jo hende det går rett vest igjen, men enn så lenge så virker alt til å fungere som det skal av utenlandske websider og tjenester. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) hey, dette skjedde inatt her også, første jeg tenkte var ar min monowall fucka opp noe, så jeg har reconfigurert den, men nettsider gikk treigt, så neste gang skal jeg se her først, så slipper jeg så mye styr:/ jeg bor i østfold/sarpsborg. edit: ser ut til at alt funker knall nå, facebook funker igjen! Endret 16. desember 2007 av Thyrfing17 Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 alt funker bra nå. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 her og. alt bra men Ventelo burde greie å informere om problemer...er dårlig at det ikke eksiterer kommunikasjon til kundene. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nå skjer det samme igjen, nesten ihvertfall. Jeg får ikke koblet til WoW serveren. Om jeg tar tracert mot wow-europe.com er resultatet på vedlagt bilde. Er dette utenom Ventelo sitt nett også? Satan så irriterende. Umulig og kose seg en lørdags kveld med ventelo som nettleverandør! Drittselskap. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 stopper opp samme sted jeg og, ved tracert Lenke til kommentar
r_k Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Dette ligger nok utenfor Ventelo sitt nett. Hvis du ser i routinga så står det telia.net... Da vil jeg nok tro det er telia som har problemer... Jeg når forresten heller ikke wow.europe.com Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvilken nettleverandør har du da? Lenke til kommentar
r_k Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hvilken nettleverandør har du da? Har Ventelo jeg også. Men nå spiller ikke jeg wow, så... p.s. funker ikke i dag heller Endret 31. desember 2007 av r_k Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Hmm, merkelig da. Jeg har ikke hatt problemer i det heletatt med hverken nett eller WoW?! Har spilt WoW hele helgen uten den minste snev av problemer. Skulle jo strengt tatt hatt de samme problemene som dere siden jeg sitter på samme nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå