Perkeleh Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kjøpte meg en ny SATA-disk til laptopen min her om dagen, og gledet meg stort til å få 200 GB mer med lagrinsgsplass. Men den gang ei.. Fant nemlig ut at jeg manglet både den "kassen" harddisken festes i (den som skrues fast i PCen) og en adapter. Ingen av delene klarer jeg å finne noen som helst sted på nettet, og Dell har på ingen måte noe som helst peil. (Har Dell Inspiron 1720) Har prøvd både telefon og mail, uten hell... Så er det noen som kan hjelpe meg, blir jeg kjempeglad! Legger ved noen bilder, så dere kan se hva jeg snakker om Denne siden kobles til PCen: Denne siden kobles til harddisken: Dette er PCen: Takker for svar Mhv Per Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ring Dell Spareparts på tlf 23162267. Lenke til kommentar
Perkeleh Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Ring Dell Spareparts på tlf 23162267. Takk, det skal prøves! Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 En litt pussig anekdote angående deler til Dell. Jeg bestilte noe lignende til en Inspirion-laptop en gang. Da jeg fikk sendingen fra Dell, så bestod den av 3-4 forskjellige esker! En eske til "kassa", en eske til adapteren og en eske til skruene. Mulig det var en eske til for skruen for å feste kassa... Sparer ikke på emballasjen der i gården! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå