Vindstille Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg får først applaudere med å si at det har blitt veldig mye enklere å lese de første postene i diskusjonstrådene til artikler. Men alt er langt fra perfekt. For det første kan i hvert fall jeg ikke finne noen knapp for å gå til forumtråden eller legge igjen en kommentar. Det andre er at det er alt for liten bredde på innleggene. Jeg skjønner at HW må forholde seg til reklame i standardstørrelser og gjerne vil ha akkurat den størrelsen der. Men jeg syns det blir rimelig idiotisk å la innleggebredden være så ufattelig liten hele veien nedover alikevel. Endret 16. desember 2007 av JonT Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Helt enig med deg. Har laget et forslag til hvordan man kan forbedre det: Jeg har tatt reklameplassen over innleggene, så utvidet plassen til innleggene. Har også tatt med "Svar"-knapp på hvert innlegg, så hvis man trykker på den så siterer man det innlegget. Tok også med "Delta i diskusjonen" som mangler nå. Men det er de klarover leste jeg i et innlegg. Endret 16. desember 2007 av aleksanderro Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Problemet er da at leserne fort kan tro at det ikke befinner seg noe under reklamen. Så jeg vet ikke helt om det er den optimale løsningen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Du har et poeng der. Går det ikke an å fjerne akkurat den reklamen der? Edit: Oppdatert bilde: Der har jeg gjort reklameplassen litt mindre. Vet ikke om dere er interessert å gjøre det, eller om dere skal ha så stor som den er nå. Endret 16. desember 2007 av aleksanderro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg