ompopo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Sitter jeg og fikk nettopp en mail fra en venn av meg med link til denne siden (http://www.quizyourprofile.com/guessyournumber.swf) og lurer på om noen kan forklare meg og henne hvordan denne funker? Jeg tror ikke på at den leser hjernen min, men at det er en forklaring på det. Kan noen hjelpe? Trenger ikke poster som sier at den virkelig leser tankene mine, at det er magi, etc... Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er 5 farger og 5 hus. You do the math. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Lett! Fem tall i hver farge i første runde, så blir de delt opp i ulike husene i tredje runde. Tenk logisk Håper at du skjønner svaret mitt Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Herre hvor idiotisk, "øvelse" nr 2 (og 4? husker ikke) var jo bare for og distrahere folk slik at de ikke får med seg hva som skjer. Begynnelsen og øvelse nr 3 med husene er alt man trenger for og få vite tallet sitt. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Da skjønner jeg, beklager for bryet. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå