objeCt Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Hei:) Har en kompis på besøk som har formatert PC, Nå trenger vi lyd drivere til PCen hans... Han har Asus P4S8X hovedkort med intrigert lyd kort. Har leita lenge etter drivere nå, så hvis noen vet hvor man kan finne drivere eller har de liggende på PCen sin, så er vi evig takknemlig:) Mvh. Morten og JonAn Takk på forhånd Endret 16. desember 2007 av objeCt Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei Har gjort et lite søk for deg, og funnet det du trenger. Har lest i tidligere tråder at noen har hatt problemer med å komme inn på Asus sine sider, så jeg får håpe det ikke gjelder deg. Du finner driverne dine her ihvertfall. Lenke til kommentar
objeCt Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Takker for svar:) Er fult klar over at ASUS har drivere på hjemmesiden sin:P Men kommer ikke inn på den:( Noen andre muligheter? Hadde litt problemer med å instlalere de lyd drivere fra siden til ASUS sist jeg prøvde(Når siden var oppe) det var ikke noe instalasjons fil som følgte med... hvordan skal man instalere driverene? Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det var synd da. Hvordan installere drivere uten medfølgende program blir litt for "high-tech" for meg. Lastet ned de siste driverne fra Asus nå for å se om jeg ble no klokere av det, men nei Bladde gjennom alt jeg kunne finne av dokumentasjon om hovedkortet ditt og annen informasjon hos Asus, men det hjalp meg heller ingenting. Det eneste jeg kan tilby deg er å sende deg driverne pr. mail, men installeringen av driverne kan jeg dessverre ikke hjelpe med. Beklager Lenke til kommentar
objeCt Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Noen som vet hvordan man instalerer Lyd driverene til hovedkortet? Her er ett bilde av alt som er i mappen: Takk til sandemas, for drivere:) Endret 16. desember 2007 av objeCt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå