Gå til innhold

Trenger hjelp med lyd driveren til Asus P4S8X

objeCt

Anbefalte innlegg

Hei:)

Har en kompis på besøk som har formatert PC, Nå trenger vi lyd drivere til PCen hans... Han har Asus P4S8X hovedkort med intrigert lyd kort.

Har leita lenge etter drivere nå, så hvis noen vet hvor man kan finne drivere eller har de liggende på PCen sin, så er vi evig takknemlig:)

Mvh. Morten og JonAn

Takk på forhånd

Endret av objeCt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar:)

Er fult klar over at ASUS har drivere på hjemmesiden sin:P Men kommer ikke inn på den:(

Noen andre muligheter?

Hadde litt problemer med å instlalere de lyd drivere fra siden til ASUS sist jeg prøvde(Når siden var oppe) det var ikke noe instalasjons fil som følgte med... hvordan skal man instalere driverene?

Lenke til kommentar

Det var synd da.

Hvordan installere drivere uten medfølgende program blir litt for "high-tech" for meg. Lastet ned de siste driverne fra Asus nå for å se om jeg ble no klokere av det, men nei :no:

Bladde gjennom alt jeg kunne finne av dokumentasjon om hovedkortet ditt og annen informasjon hos Asus, men det hjalp meg heller ingenting.

Det eneste jeg kan tilby deg er å sende deg driverne pr. mail, men installeringen av driverne kan jeg dessverre ikke hjelpe med.

Beklager :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...