hylo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Drikk litt kaffe, hør på musikk og gjør noe givende. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Se hvor lenge du kan plystre Farmer in the Dell sammenhengende. Merk at du sannsynligvis aldri vil sovne igjen hvis du først passerer fire-fem timer. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ehh, "ånei, klokken er halv 1, og jeg har enda ikke fått lagt meg. Nå MÅ jeg døgne." Jeg skjønner ikke helt den store krisen. Gå å legg deg nå, eller vent litt til du blir trøtt, så sover du i noen timer. Ikke sov til langt utpå dagen i morgen. Hva er problemet? Jeg vil foresten ikke tro at det er umulig å finne like tråder på forumet, for jeg har lest mange tråder med "hvordan holde meg våken??" .. Du kan jo søke, og se hva som allerede er skrevet? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bare å dra noen linjer speed/koka det så sovner du garantert ikke Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bare å dra noen linjer speed/koka det så sovner du garantert ikke HEHE, JA. SKAL VI TA HEROIN FOR Å TOPPE DET OG? Eventuelt kan du legge deg rundt 4 og stå opp 9. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bare å dra noen linjer speed/koka det så sovner du garantert ikke HEHE, JA. SKAL VI TA HEROIN FOR Å TOPPE DET OG? Eventuelt kan du legge deg rundt 4 og stå opp 9. Nei da blir du sløv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 HEHE, JA. SKAL VI TA HEROIN FOR Å TOPPE DET OG? Nei. Heroin virker sløvende. Forøvrig så kan jeg heller ikke støtte forslaget om pepper da det virker for lenge. Cola derimot har så kort virkningstid at det kunne jeg støttet om det var lovlig... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nei da blir du sløv Er veldig lovende at du kan det. Veldig lovende og særdeles tvilsomt. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg sto jo opp klokka 16:00 i går! Altså, og det har vært sånn det siste! Og jeg sovner aldri før klokka nærmer seg 08:00 da. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hadde jeg vært deg ville jeg ha lagt meg nå og ståd opp i 10 tiden, hvis du har vanskelig heter med å stå opp er det bare og løpe til badet med en gang klokka ringer. Det er det jeg bruker og gjøre når jeg har rota til døgnrytmen litt. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Nei. Heroin virker sløvende. Forøvrig så kan jeg heller ikke støtte forslaget om pepper da det virker for lenge. Cola derimot har så kort virkningstid at det kunne jeg støttet om det var lovlig... Kanskje vi skulle startet en kampanje for å få kokain tilbake i Cola? To fugler i en smekk . Endret 16. desember 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du kommer ikke til å sovne, tro meg: http://www.users.globalnet.co.uk/~dbanger/...pandemonic2.mp3 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ta å legg deg du. Derimot hvis du skal prøve å være våken så er det bare å gjøre noe, vet ikke helt. Personlig sovner jeg ikke før jeg legger meg, er lys våken uansett hvor sent det blir. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kanskje vi skulle startet en kampanje for å få kokain tilbake i Cola? To fugler i en smekk . Nei er du gal! Når jeg først har brukt så lang tid på å bli rusfri så skal jeg for faen ikke måtte holde meg unna min elskede Coca Cola i tillegg! Faen heller... LITT glede må du gi meg lov til å ha Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du kommer ikke til å sovne, tro meg: http://www.users.globalnet.co.uk/~dbanger/...pandemonic2.mp3 Jeg ser deg, og høyner: http://www.zealuu.dieplz.net/dedodedo.swf Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nei er du gal! Når jeg først har brukt så lang tid på å bli rusfri så skal jeg for faen ikke måtte holde meg unna min elskede Coca Cola i tillegg! Faen heller... LITT glede må du gi meg lov til å ha *Samle inn underskrifter bare for å være jævelig* Du kan alltids bli den nye "birger" . Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 No sleep for you! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) erru dame, bruktbilen? Skal jeg legge ann på deg? eller vent, nei, faen heller. du får klare deg alene en natt til. Endret 16. desember 2007 av Hylo Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 erru dame, bruktbilen? Skal jeg legge ann på deg? J/14/Tromsø her, har du cam? R u wanted to get nakked? eller vent, nei, faen heller. du får klare deg alene en natt til. Opptatt med L4r5 nå? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 J/14/Tromsø her, har du cam? R u wanted to get nakked? g/12/alta hr.. hr cam å sitter nakked foran pc for å impotense kvinnfokl ya Opptatt med L4r5 nå?Ya =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå