Gå til innhold

Tips for å være våken

jeg_lyver_mye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehh, "ånei, klokken er halv 1, og jeg har enda ikke fått lagt meg. Nå MÅ jeg døgne."

Jeg skjønner ikke helt den store krisen. Gå å legg deg nå, eller vent litt til du blir trøtt, så sover du i noen timer. Ikke sov til langt utpå dagen i morgen. Hva er problemet?

Jeg vil foresten ikke tro at det er umulig å finne like tråder på forumet, for jeg har lest mange tråder med "hvordan holde meg våken??" ..

Du kan jo søke, og se hva som allerede er skrevet? :)

Lenke til kommentar
Nei. Heroin virker sløvende. Forøvrig så kan jeg heller ikke støtte forslaget om pepper da det virker for lenge. Cola derimot har så kort virkningstid at det kunne jeg støttet om det var lovlig...

Kanskje vi skulle startet en kampanje for å få kokain tilbake i Cola?:p To fugler i en smekk ;).

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Kanskje vi skulle startet en kampanje for å få kokain tilbake i Cola?:p To fugler i en smekk ;).

Nei er du gal! Når jeg først har brukt så lang tid på å bli rusfri så skal jeg for faen ikke måtte holde meg unna min elskede Coca Cola i tillegg! :ohmy:

Faen heller... LITT glede må du gi meg lov til å ha :wee:

Lenke til kommentar
Nei er du gal! Når jeg først har brukt så lang tid på å bli rusfri så skal jeg for faen ikke måtte holde meg unna min elskede Coca Cola i tillegg! :ohmy:

Faen heller... LITT glede må du gi meg lov til å ha :wee:

*Samle inn underskrifter bare for å være jævelig*

Du kan alltids bli den nye "birger" :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...