jeg_lyver_mye Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei! Jeg våkna i dag klokka 16:00. Og jeg skal på skole mandag. Nå får jeg ikke sove så da får jeg prøve å døgne.. hjelp! Jeg skal forsøke å være våken til 23:00! MINIMUM!!! Hva gjør jeg! Akkurat nå er jeg helt fin. Jeg regner med å bli veldig trøtt klokken 08:00! Det passer litt med når jeg sto opp i dag. Jeg har egentlig aldri klart dette. Så jeg søker alle råd for å rette dette opp. Jeg er på besøk hos noen nå, så skal jeg bort i morgen tidlig, så er viktig at jeg på en måte ikke er helt borte når jeg skal dra... Tusen takk for alle tips Spør her... siden jeg tror det er en del som har peiling her . Takk! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Sove lengre. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 ikke legg deg Drikk noe med koffein Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Koffein, sukker og konstant aktivitet er mine tips. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg kan jo ikke gjøre aktiviteter nå da! Hehe, når er på besøk hos noen... Godteri.. omg. jeg har spist en sjokoladeplatee nå! Potetgull, brus! Vondt i magen Flere råd ? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 En kopp kaffe. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Sitte oppreist. Ikke tenk på å legge deg ned i den myke senga. Når du først har lagt deg godt til rette er det stor sjanser for at du ikke våkner på en stund Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Myke senga! Det er en skinnsofa.. kommer ikke til å sovne der uansett. Er mer bekymra utpå dagen! Uff... kommer til å gå til helvete! Når jeg kommer hjem.. ser senga! Rommet har en temp. på rundt 18 grader... perfekt for kroppen min. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 koffein,sukker og dataspill med spille data Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Spill lagbaserte skytespill over nettet . Shit! Hvor skyter den sniperen fra? Uff, høres ut som en tanks er på vei i min retning, best å søke ly. Legger meg snart....bare en runde til.......... Eventuelt holde lange samtaler med deg selv.... eller Slå huet gjentatte ganger ned i et bord..... eller Lag dårlige parodier av filmer ved hjelp av videokamera....... eller Skriv et eller annet makkverk av et manuskript til en bok/film/dataspill du kunne tenke deg å lage. Disclaimer: Jeg tar ikke ansvar for noen skader, fysiske eller psykiske som oppstår som følge av bruk av disse rådene . Endret 15. desember 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Gjør masse ubehagelige ting. eks nappe kroppshår edit: en skrivefeil fikset. Endret 15. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
............... Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Lag dårlige parodier av filmer ved hjelp av videokamera....... Min favoritt, garantert Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Etterligne 2girls1cup med sjokoladepudding. GO FOR IT! Endret 16. desember 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Drikk noen Battery, eller anen energi drikk. Få i deg fem tabeletter med druesukker. Og avslutt med en halv liter espresso, og en veldig spennende film, da bør det gå. Skriv et eller annet makkverk av et manuskript til en bok/film/dataspill du kunne tenke deg å lage. Det har faktisk CampinCarl gjort, nå er det på 23 word sider. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Etterligne 2girls1cup med sjokoladepudding. GO FOR IT! Haha, dagens forslag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Etterligne 2girls1cup med sjokoladepudding. GO FOR IT! Haha, dagens forslag Og selvfølgelig poste resultatet her Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hold på hele natta med å øve på moonwalk. Sykt kult å kunne det Poste resultatet her så klart, sammen med manuset til et spill/film e.l og vidoen hvor du etterligner 2girls1cup med sjokoladepudding. Nå har du nok å gjøre Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Gå deg en tur, frisk luft er bra! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Etterligne 2girls1cup med sjokoladepudding. GO FOR IT! Haha, dagens forslag Og selvfølgelig poste resultatet her Til moderatorenes glede . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå