Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

LEGGER DENNE TIL SLETTING

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da jeg ble tatt sa hun at hun aldri hadd trodd noe slikt om meg, osv og at det er jo ingen ungdommer som drikker den dag i dag! Jeg holdt på å leee meg ihjel, med tanke på at 95% av hele skolen min( med 1400 elever :) ) drikker.. HVER helg.. Jeg drakk veldig skjeldent og ble såklart tatt pga idiotiske grunner :) heh... Yesyes, hun kom over det etter 2 uker :p

Lenke til kommentar
95% som drikk kvar einaste helg? Jaja, det skal du få meg til å tru. :p

Fakta :p Er ikke akkurat topelever som går der heller akkurat da, men jeg overdrev kanskje litt med det med hver helg :p Men de fleste i klassen min drikker i alle fall hver helg. Og mamma mente vist at ingen ungdommer nå til dags drakk , untatt noen få som ikke hadde det så fint hjemme eller noe i den duren. Helsikken, ta en skikk ut vinduet now and then, så merker man fort at ungdommer drikker en del ;)

Lenke til kommentar
Hehe skjønner hvordan foreldrene dine må se det.

De finner en ølkork og en kvittering for syv øl i jakkelommen til sin 15år gamle sønn, som påstår at det bare er julebrus og feil kvittering...

Dette ser ikke bra ut. Jeg tror at enten må du bare drite i det nå, og så fortelle det om et år eller noe. "Du jeg drakk faktisk ikke den gangen bla bla bla...." Da vil de ihvertfall tro deg. Ellers så må du laga så mye styr at de tilslutt ikke gidder mer og velger å tro på deg.

Jeg har laga et hælvettes styr for å si det sånn... Ser ut til at jeg vant! :)

Men du blir selvsagt ikke trodd. Ville du i en tilsvarende situasjon ha trodd på påstand om feil kvittering og direkte løgn om ølkorken?

Lenke til kommentar

Jeg reagerte på noe:

"Også fant de en ølkork fra Grans i lomma mi. Den ølen har jeg faktisk drukket selv.. Men jeg sa at den var fra en flaske Grans Julebrus, men den gikk de ikke på.. Hva skal jeg si til dette?"

Du lyver så det renner av deg, også blir du sint når de ikke tror deg?

Lenke til kommentar

Foreldrene dine vil høyst sannsynlig mistenke deg for å ha kjøpt øla ettersom de fant kvitteringen. Jeg tror du kanskje bør overbevise foreldrene dine om at du ikke kjøpte øla og at du forvekslet kvitteringen. Men det hjelper visstnok ikke, derfor bør være ærlig og oppriktig overfor foreldrene dine og si at dersom jeg skulle kjøpt øla, hadde jeg ikke protestert om dere fersket meg, men i dette tilfellet må dere tro meg.

Jeg vet ikke om dette var et godt råd, men hvis du prøver vil det muligens ha effekt.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...