Elgjeger Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Moderator? Endret 17. september 2009 av Elgjeger Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du kan jo prøve å finne ut hvem det er sin øl? Og det står alltids dato på kvitering, husker du hvor du var på det klokkeslettet. Har du eldre søsken som kanskje kan ha kjøpt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvor har du kvitteringen fra da? Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Begynn å si noe om at "det er på tide at dere stoler på meg!" (Sur Stemme) eller forklar på en sivilisert måte... Vet ikke hvordan foreldrene dine er, så er ikke helt sikker på hva du kan si. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Du kan jo prøve å finne ut hvem det er sin øl? Og det står alltids dato på kvitering, husker du hvor du var på det klokkeslettet.Har du eldre søsken som kanskje kan ha kjøpt? Var i 8-tida igår kveld. Jeg var ute på by'n på akkurat det klokkeslettet, noe som er mistenkelig. Ja, jeg har en stebror som kan ha kjøpt, men han bor 10 mil unna, så det er ikke mye sannsynlig at han kan være innblandet. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du har et skikkelig problem der ja XD Jeg ble tatt for å drikke for en stund siden, men det værste var at hun fant en røyk i jakkelommen min som ikke var min o.0 Jeg prøvde å fortelle at dette var en kompis sin osv, men ingenting hjalp. Det som hjalp var å spørre om hun hadde kjent noe røykelukt av meg noen gang og det hadde hun jo såklart ikke for jeg røyker jo ikke Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 vis dem denne tråden Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvor fant de kvitteringen da? I lomma di? For da ser det ikke så bra ut... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Si noe sånt som at "Det viktige er at jeg faktisk ikke drikker, ikke om dere tror jeg drikker" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jaha, så var det bare den lille usikkerheten med hvorfor man går med kvitteringer på seg, som ikke tilhører en selv ...? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har blitt tatt i drikking, laging av hb og for å ha tatt noen øl fra modern de siste 3 ukene. Har heldigvis ikke fått noen straff . Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hahaha julebrus hahaha. Å lyve er en kjempe flott måte å skape tillit på. Det du skulle/kunne ha sagt var at du mest trolig hadde plukket opp kvitteringen når du var på butikken for å kjøpe noe greier. Kun om dette er en del av sannheten. Om du ikke har vært i butikken så bør du gå til foreldrene dine, på en voksen måte be de om å sette seg ned ved bordet sammen med deg, for så å forklare at det ikke er din kvittering, den korken var fra en øl du hadde drukket og at du vil ta ansvar for den ølen du hadde drukket men ikke for de som står på den kvitteringen. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Forslag: bit det i deg og ta "straffa", men hugs på det til seinare og bruk det mot dei ein gong du har bruk for eit slåande argument for å sette ting på plass. Når du er 20 og fortsatt står hardnakka på at dei tok feil har dei ikkje mykje anna val enn å godta det du seier. Hender eg minner foleldra mine på dustete ting dei gjorde/nekta meg å gjere da eg var tenåring - og svaret er som oftast "Nei, var vi så strenge / stolte vi ikkje på deg, uffda" og så får eg ekstra god søndagsmiddag Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Jaha, så var det bare den lille usikkerheten med hvorfor man går med kvitteringer på seg, som ikke tilhører en selv ...? tok feil i butikken Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hehe skjønner hvordan foreldrene dine må se det. De finner en ølkork og en kvittering for syv øl i jakkelommen til sin 15år gamle sønn, som påstår at det bare er julebrus og feil kvittering... Dette ser ikke bra ut. Jeg tror at enten må du bare drite i det nå, og så fortelle det om et år eller noe. "Du jeg drakk faktisk ikke den gangen bla bla bla...." Da vil de ihvertfall tro deg. Ellers så må du laga så mye styr at de tilslutt ikke gidder mer og velger å tro på deg. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Hehe skjønner hvordan foreldrene dine må se det. De finner en ølkork og en kvittering for syv øl i jakkelommen til sin 15år gamle sønn, som påstår at det bare er julebrus og feil kvittering... Dette ser ikke bra ut. Jeg tror at enten må du bare drite i det nå, og så fortelle det om et år eller noe. "Du jeg drakk faktisk ikke den gangen bla bla bla...." Da vil de ihvertfall tro deg. Ellers så må du laga så mye styr at de tilslutt ikke gidder mer og velger å tro på deg. Jeg har laga et hælvettes styr for å si det sånn... Ser ut til at jeg vant! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Med fare for å høres veldig slem ut; det er vell en grunn til at du ikke blir trodd. Tillit er jo noe man må gjøre seg fortjent til... 1 Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Dersom dere har felles pc, så "glem" å slå av PC-en og lukke nettleseren når du forlater den, slik at de kan lese denne tråden 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du kan prøve å få tak i filmen fra videokamerat i butikken hvis den fortsatt finnes da. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du kan prøve å få tak i filmen fra videokamerat i butikken hvis den fortsatt finnes da. Kanskje å gå litt langt da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå