Stangern Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Hei. Får meldinger på mobilen fra nettby max om abonnementet som jeg aldri har kjøpt eller meldt meg inn i før som skal betales. Nettby max er nettby med flere fordeler og funksjonalitet. Hva skal jeg gjøre. Koster 30 kr for 20 dager for noe jeg aldri har hatt noe tilknytninger til. Noen som vet hvordan jeg kan få stoppe dette? Det står også på siden til nettby at man kan gi nettby max til en venn, men skulle jo tro at det er de som gir det som må betale det da... På forhånd takk. Hilsen Thomas. Endret 15. desember 2007 av Stangern Lenke til kommentar
zand Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har du prøvd å kontakte dem? Det er første skrittet. Hvis ikke det leder noe sted må du kontakte operatøren din. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Bump. Vis du fortsatt får sånn greier,så kan du bare gå inn på nettby max(stedet der du ser fordeler med det)og der skal det stå:forny hver 20'nde dag eller noe sånt. og da krysser du av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå