Kebab GUD Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Noen som vet om hvilken program som har fikse opp media server til PS3? med Xbox er det jo lett.. bare å kjøre Windows Media Center på PCen så er det i full gang.. men PS3 finner ikke Media Center.. Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Er masse tråder om dette her på forumet, søk og du vil finne. Bruker selv Tversity, fungerer helt topp Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nero Media Home (Home Media?) fikser biffen har jeg funnet ut i dag. Men det hjelper ikke meg så jeg kaprer tråden litt og spør hvordan jeg får til media streaming fra mac til ps3. Har prøvd å laste ned MediaTomb, men det har de tydeligvis gått virkelig inn for å gjøre umulig å laste ned. Link til deg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=770463 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 hmm.. prøver Tversity .. men får det ikke til å funke.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 tversity er helt greit, men langt fra perfekt ennå.. når det gjelder å få det til å funke så er det bare å søke litt rundt på forumet her.. For min del så installerte jeg det også fikk ps3en det opp umiddelbart.. Måtte oppdatere til nyeste firmware.. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Twonky fungerte toppers for meg på mac. Nå mangler jeg bare DivX-støtte. 90% av filmklippene mine er jo inkompatible. Lenke til kommentar
ettsomikkeeribruk Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som forklarer hva Tveristy er og hvordan det fungerer ? Hva trenger jeg og hvordan installerer jeg det ? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 installerer som et vanlig program, og om du ikke har masse vas på pcen så funker det umiddelbart.. trenger ikke gjøre noe som helst... søk tversity på google så er download linken nr2 Lenke til kommentar
ettsomikkeeribruk Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 installerer som et vanlig program, og om du ikke har masse vas på pcen så funker det umiddelbart.. trenger ikke gjøre noe som helst... søk tversity på google så er download linken nr2 Jeg har makka usannsynlig lenge nå og får ikke starta mediaservern :/ Når jeg trykker start Sharing kommer det at "The Tversity media service is now being started" , men det skjer ingenting! Står på erroren at Service is stopped or connection error. Å under installen fikk jeg følgende feilmelding "Media sharing via TVersity Media Server 0.9.11.3a beta could not be started , please try to start it manually via the 'Advanced' menu or reboot the computer - this will start the service automatically. If this does not work you may need to uninstall all previous versions and re-install the latest one." Har aldri hatt dette programmet installert før. Prøvde også å starte servicen manuelt via services men det gikk heller ikke. Lenke til kommentar
luckzor Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei, Jeg bruker ps3 media server, det funker helt fint etter at jeg fant ut at speedtouch modemet/routeren ikke virker med plug and play og jeg koblet sammen pc og ps3 med en switch før modemet. Da er det bare å søke etter media server på ps3 og jeg kan bla igjennom alt på pc på ps3'en. Link til web side Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Støttes, PS3 media server er den enkleste og raskeste måten å få ting til å bare virke Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 X 3... ps3 media server er god! selv om den fusker litt i ny og ne ... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 PS3 Media Server som flere nevner er det jeg er mest fornøyd med. 720 og 1080p fungerer uten å måtte stille på noe. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 hvorfor i svingende svarer dere på spørsmål fra 2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå