Gå til innhold

Media Server til PS3

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
installerer som et vanlig program, og om du ikke har masse vas på pcen så funker det umiddelbart.. trenger ikke gjøre noe som helst... søk tversity på google så er download linken nr2

Jeg har makka usannsynlig lenge nå og får ikke starta mediaservern :/ Når jeg trykker start Sharing kommer det at "The Tversity media service is now being started" , men det skjer ingenting! Står på erroren at Service is stopped or connection error. Å under installen fikk jeg følgende feilmelding "Media sharing via TVersity Media Server 0.9.11.3a beta could not be started , please try to start it manually via the 'Advanced' menu or reboot the computer - this will start the service automatically. If this does not work you may need to uninstall all previous versions and re-install the latest one." Har aldri hatt dette programmet installert før. Prøvde også å starte servicen manuelt via services men det gikk heller ikke.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei,

Jeg bruker ps3 media server, det funker helt fint etter at jeg fant ut at speedtouch modemet/routeren ikke virker med plug and play og jeg koblet sammen pc og ps3 med en switch før modemet. Da er det bare å søke etter media server på ps3 og jeg kan bla igjennom alt på pc på ps3'en.

Link til web side

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...