kjetulf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Om du iverksetter noe organisert, samler inn MSNaddresser, hyper det opp og får det til å virke som det faktisk er ørlittegranne proft, så får du nok fler interesserte. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvordan kan dette bli bra i det hele tatt?Med tanke på at det suger så hardt på engelsk så kan det ikke bli noe bedre på norsk akuratt. Men nå liker jeg ikke å se film/serier med norsk tale for jeg syntes det virker så falskt og dårlig... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Hvordan kan dette bli bra i det hele tatt?Med tanke på at det suger så hardt på engelsk så kan det ikke bli noe bedre på norsk akuratt. Men nå liker jeg ikke å se film/serier med norsk tale for jeg syntes det virker så falskt og dårlig... uh... det kan bli bra fordi vi gjør det braXD åssen den engelske er har jo ikke noe å si=P egetlig så tror jeg ikke det blir halvparten så bra som den engelkse engang, men det blir jo gøy da=P Om du iverksetter noe organisert, samler inn MSNaddresser, hyper det opp og får det til å virke som det faktisk er ørlittegranne proft, så får du nok fler interesserte. det skal ikke virke noe proft=P men ok da, tar rådet ditt;) Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ja, så du skal liksom sette igang en sub, men du gjør ikke no? xP Kom igjen, du er lederen. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det jeg mente var at filmer og serier på norsk er enda dårligere enn på engelsk.Dermed vil det ikke gå bra når det suger såpass hardt på engelsk.Men det kan hende at dette blir et unntak da siden engelsk naruto er til å begynne å grine av. Det vil spennende å se åssen det blir hvis det blir noe av da.Regner med det havner på youtube eller noe... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 ja, så du skal liksom sette igang en sub, men du gjør ikke no? xP Kom igjen, du er lederen. hey, det er ikke noe vits å gjøre noe hvis ikke jeg har skespillere=P men ok, samler inn msn adresser nå=P gi meg msn-en din! Lenke til kommentar
Sajamann Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 "Voice actor" heter det Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Engelsk naruto er da alvorlig talt ikke så ille. Mange av karakterene som har veldig passende stemmer i Engelskversjonen Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Engelsk naruto er da alvorlig talt ikke så ille. Mange av karakterene som har veldig passende stemmer i Engelskversjonen nei=P anyway, har faktisk fått 2 villige VAer så ser hvis ut som om det kanskje kan bli noe av!=O Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du har ikke adda meg da? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Du har ikke adda meg da? jo... det har jeg=P Lenke til kommentar
Deem Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg kan være med ^^... Høres morosomt ut... Du vår eposten min på PM Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 kunne vært gøy og vært med på noe sånt , men hvordan ser du for deg og gjennomføre dette . samling av stemmer og sånt Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 kunne vært gøy og vært med på noe sånt , men hvordan ser du for deg og gjennomføre dette . samling av stemmer og sånt yup, spill inn lyd, send det til meg, så ripper jeg episoden og adder stemmene våre Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 blir det ikke litt vansklig og time det uten selve eppisoden ?? Lenke til kommentar
Muse Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg kunne tenkt å være med! Sender deg epost adressen min, hvis den er nødvendig. Og... burde vi ikke ta en offisiell stemme-fordeling før vi begynner å spille inn noe somhelst? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg kunne tenkt å være med! Sender deg epost adressen min, hvis den er nødvendig. Og... burde vi ikke ta en offisiell stemme-fordeling før vi begynner å spille inn noe somhelst? yey! og... snakk med resten av crewet, vi holder på=P Lenke til kommentar
Deem Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hva med at vi sender inn et test-opptak for å se hvem sin stemme som passer best til div. roller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå