Sekai-ichi Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) yo^^ jeg hadde tenkt til å lage en norsk fandub av første shippuuden episode, men trenger skuespillere=\ noen frivillige? noen spm: post dem i denne tråden=P ============================ S & S: Hvor vil du poste den? Kan vi gjøre det selv hvis vi vil? På youtube profilen min (http://youtube.com/AtashSama), skal også lage en ny yt profil spesielt for denne fanduben, hvis det blir flere episoder (om det i det hele tatt blir noe av). Det blir ikke noe © fordi Naruto allerede har lisens her i Norge. Men den uoffisielle © går til alle som har vært med på den, så dere kan fritt legge den ut hvor enn dere vil. Skal vi følge den orginale historien, eller finne på vår egen? Den originale så klart. CAST bruktbilen (diskusjon.no) noreng (diskusjon.no) someoen (diskusjon.no) mieko (diskusjon.no) trygve ([email protected]) Endret 22. januar 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Mener du en norsk dub som følger scriptet til den engelske subben, eller mener du å finne på noe annet å si istedenfor det vanlige? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Mener du en norsk dub som følger scriptet til den engelske subben, eller mener du å finne på noe annet å si istedenfor det vanlige? Bare oversette det japanske til norsk, ikke noe endring i scriptet. (though siden db har hvert så snille og oversatt det for oss kan vi jo egentlig bare oversette fra den engelske fansubben. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Haha, jeg kan sikkert være med med forvridd lys Deidara stemme mmmmhmm! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har en mørk stemme, så passer som Sasori skulle jeg tro. Kan godt bli med etter jula. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Haha, jeg kan sikkert være med med forvridd lys Deidara stemme mmmmhmm! yey!^^ men... didara er ikke med på ep 1=P Endret 16. desember 2007 av aria-sama Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 men... didara er ikke med på ep 1=P Må det være første episode da? Utrolig morsomt å høre skills folk bruker på engelsk, så norsk blir vel enda bedre. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det kuleste hadde jo vært episode en av første Naruto Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Det kuleste hadde jo vært episode en av første Naruto ja, men ep 1 er alt oversatt til svenks, og jeg vil helst begyne med ep 1. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 http://youtube.com/watch?v=pANPAzux76Y Jeg prøvde noe lignende for en god stund siden. Fornøyd med resultatet, kan jeg være med? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 http://youtube.com/watch?v=pANPAzux76YJeg prøvde noe lignende for en god stund siden. Fornøyd med resultatet, kan jeg være med? kan du godt^^ jo flere, jo bedre. anyway: vi må snart finne ut åssen vi skal gjøre det Lenke til kommentar
Mieko Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Meld meg på^^ er en veldig stor fan. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) hm... skal lage liste over alle jeg tror kommer til å være med=P setter på alle som har sagt noe i denne tråden, så si i fra hvis dere ikke vil=P edit: laget. men nå trenger vi rolle fordeling Endret 19. desember 2007 av aria-sama Lenke til kommentar
Mieko Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Vis det er et rollespil det skal være så vil jeg være Hinata^^ hun er best Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 edit: laget. men nå trenger vi rolle fordeling Kan være nine tail! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Folk som er med: Naruto Sakura Sasuke Nine-tails Konohamaru Dama på teamet til Konohamaru Gutten på team til Konohamaru Kjerring med klesvask Ramendude Iruka Tsunade Ebisu(?) Jirayja Shizune De to vennene som alltid er med (Husker ikke navnene) Shikamaru Temari Kakashi-sensei Har sikkert glemt noen Endret 20. desember 2007 av Noreng Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 mange av de kan bli spilt av samme person, og det med konohamaru er det egentlig bare å klippe vekk=P ny ide: hva om vi gjør hele serien, men korter det ned? slik som naruto abrided, bare seriøst. de blir litt vannskelig å få til tough=\ Lenke til kommentar
Sajamann Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg kunne vært Konohamaru og/eller gutten på teamet hans. Kanskje Ramenduden også. Her ligger Naruto Shippuden episode 1 med norsk SUB: http://www.megaupload.com/?d=VAVXXF7H Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 ... døde ideen min=P? eller er dere fortsatt med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå