HQHP125_JKH Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei! får opp en feilmelding når jeg prøver å innstallere drivern får det trådløse nettverkskortet. har prøvd å bytte PCI spor, har også prøvd å bydde hele kortet. nån som vet hva probleme er? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Har du lest manualen,noe kort skal settes i ETTER du har innstalert driverene. Har du rett driver? Hva sier feilmeldingen? Endret 15. desember 2007 av taz Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hadde kanskje vært en ide å skrive ned HVILKEN feilmelding du får? Lenke til kommentar
HQHP125_JKH Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Hadde kanskje vært en ide å skrive ned HVILKEN feilmelding du får? huske ikke nu, har heller ikke tilgang til den maskinen nu, men slik jeg husker det så innehold den bla.a det som står i overskriften. Har lest manualen, å der står det at kortet skal innsalleres før driveren. kortet er: D-Link RangeBooster N 650 Wireless PCI, 802.11n Kan det være noe problem med at jeg kjører vista, kansje laste ned nyeste driver? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Som regel kommer vel feilen av at du benytter en driver som ikke er riktig. Sjekk hjemmesiden til produsenten og last ned nyeste driver, forhåpentligvis løser det seg allerede der. Victurus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå