HQHP125_JKH Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei! Hvordan oppdater bios'n på det her hovedkortet, noen såm vet? jeg har ikke disket stasjon så håper det går uten. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei! Hvordan oppdater bios'n på det her hovedkortet, noen såm vet? jeg har ikke disket stasjon så håper det går uten. Bruk det ene programmet som følger med i ugurupakken. Award flash eller noe. Da kan du velge "update" som automatisk vil hente nyeste versjon fra nettet. Pass på å ikke gjøre noe som helst annet mens datamaskinen legger inn ny bios, da dette kan føre til at den låser seg og du får et hel**** med å legge inn bios så kortet vil fungere igjen. Har hendt meg. Men bare ikke gjør noe annet mens programmet legger inn ny bios og sånn, så går det helt glatt. Håper du skjønner hva jeg mener og hvilket program jeg snakker om. -Snuggis Lenke til kommentar
HQHP125_JKH Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 ok, er det d programmet jeg finner på driver CD-en som fulgte med HK'en? skal det kjøres fra windows eller under oppstart? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 ok, er det d programmet jeg finner på driver CD-en som fulgte med HK'en? skal det kjøres fra windows eller under oppstart? Gjøres fra Windows. Det programmet skal ligge på Cd`en som fulgte med HKet ja. Lenke til kommentar
HQHP125_JKH Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Gjøres fra Windows. Det programmet skal ligge på Cd`en som fulgte med HKet ja. det finnes et program som heter awd flash, når jeg kjører det så kommer det opp en svart skjerm? er d det programmet du mener, evt. skal jeg skive noe inn der? Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Glem det som ligger på cden.. det har ganske sikkert kommet nyere oppdateringer.. DETTE ER BIOS FOR . . . . . . . . . . ABIT IN9 32X-MAX Wi-Fi . . . . . . . . . . . Her er Bios flash programmet ; http://www.abit-usa.com/downloads/bios/flashmenu.php Her er nyeste bios (m622a13.zip) : http://www.abit.com.tw/page/no/download/do...KET_TYPE=LGA775 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Last ned Flash Menu. Det er et program for å flashe bios i Windows. Edit: Linken til "JegHarMangeRareSpørsmålJeg" er til en gammel versjon av Flash Menu. Bruk min link. Endret 15. desember 2007 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå