Gå til innhold

Drivere til 6600GT og MSI K8N Neo4 - Nettsider hakker ved scrolling

Thorjoh

Anbefalte innlegg

Jeg laster ned drivere til hovedkort og skjermkort som jeg tror er de riktige..men enda så "lagger" det når jeg blar på nettsider feks..og tåler ikke de nye bedre spillene..noen forslag til hva det er?

dette er fra mitt andre innlegg.

Jeg har Msi k8n neo4 f står det på en liste over alt jeg har i pcen, men tror jeg hadde platinum drivere før.

jeg har gainward geforce 6600gt 128 mb skjermkort og her gikk jeg på nvidia.com og prøvde å finne rette drivere men kom ikke helt fram, så jeg laster ned en fil som skulle dekke alle driverne til nvidia. men det fungerte tydeligvis ikke

jeg er mest usikker på msi hovedkort driverne mine fordi jeg har en cd me de på men det virker ikke som de er der på et vis, men om lyd ( innebygd i hovedkort) usb uttak osv fungerer er det vell ok?

akkurat for 5 min siden installerte jeg driverne, og heldivis klikket ikke pcen min for en gangs skyld, men det ser ikke ut som pcen reagerer på at jeg installerte noe som helst.

en kompis av meg mente at jeg skulle laste ned gamlere drivere så de kunne drive kortene, men nå sier han at jeg burde kjøpe nytt skjermkort eller skjerm, men hva har vell det å si? de fungerte jo helt fint før jeg reformaterte.

når skjermkortdriveren er installert og jeg restarter pcen så kan ikke pcen bruke driverne sies det.

Endret av Thorjoh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Msi har et veldig kjekt program som heter Live Update som kan hjelpe deg med å finne de nyeste driverene til ditt hovedkort. Det høres imidlertid ut som om det er skjermkortdriverene som er hovedproblemet hos deg. I utgangspunktet er alt du trenger å velge i driverseksjonen på nvidia.com hvilken serie av skjermkort (i ditt tilfellet Geforce 6) og hvilket operativsystem du har, og dermed skal riktig driver dukke opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...